Кафедра психології та соціальної роботи

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/52

Переглянути

community.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 10 з 22
  • Ескіз
    Документ
    Теоретичний огляд проблеми шляхів формування толерантності майбутніх психологів
    (Аксіома, 2009) Гурова, Оксана Миколаївна
    (uk) У статті акцентується увага на актуальній проблемі психологічного обґрунтування моделей та шляхів формування толерантності. Виділено, що проаналізовані підходи науковців не виділяють, а лише окреслюють сферу для виділення родової діяльності, яка обумовлює розвиток у особистості ознак толерантності. Обґрунтована власна теоретична позиція стосовно шляхів формування толерантності у майбутніх психологів.
  • Ескіз
    Документ
    Роль діалогу у формуванні толерантності психологів
    (Інформаційно-аналітичне агентство, 2009) Гурова, Оксана Миколаївна
    У статті проаналізовано взаємозв’язок понять «діалог» і «толерантність» та обґрунтовано роль діалогу у формуванні толерантності психологів. Представлено результати дослідження спрямованості особистості у спілкуванні.
  • Ескіз
    Документ
  • Ескіз
    Документ
    Формування професійних новоутворень у студентів-психологів
    (РВЦ КДПУ ім. В. Винниченка, 2002) Міненко, Ольга Олександрівна
    (uk) В даній статті розкривається роль та місце психологічного тренінгу в процесі професійної підготовки практичних психологів, та пропонується авторська модифікація навчально-психотерапевтичного тренінгу – тренінгу особистісної зміни.
  • Ескіз
    Документ
    Наратив як засіб усвідомлення і об’єктивації особистісних змін
    (НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2000) Міненко, Ольга Олександрівна
    (ru) В данной работе поднимаются вопросы о роли и функциях нарративного модуса в процессе личностного, и одной из его форм – психотерапевтического изменения с позиций психологической герменевтики и конструктивистского подхода психотерапии.
  • Ескіз
    Документ
    Вплив інформаційних технологій на формування шлюбно-сімейних уявлень у дітей і молоді в умовах сучасного суспільства
    (Міленіум, 2006) Міненко, Ольга Олександрівна
    (uk) В статті аналізуються причини кризи інституту сім’ї, характерної для сучасного українського суспільства. Досліджуються шлюбно-сімейні уявлення українських підлітків і молоді та деструктивний вплив на їх формування сучасних засобів масової інформації. Намічено основні напрямки профілактики та корекції негативного впливу ЗМІ.
  • Ескіз
    Документ
    Тренінг формування особистісних новоутворень у студентів-психологів
    (2001) Міненко, Ольга Олександрівна
    (uk) В статті подано тренінг особистісних та професійних новоутворень у студентів-психологів. Розкриваються теоретичні засади даного тренінгу, методологічною основою яких є філософія конструктивізму, теорія психологічної герменевтики та концепція особистісної зміни, та пропонуються практичні розробки автора щодо означеної проблематики.
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження особливостей формування складових професійної ідентичності у студентів-психологів
    (НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2005) Міненко, Ольга Олександрівна
    (uk) В статті представлені складові професійної ідентичності психолога, які лежать в основі його успішної професіоналізації, та досліджено динаміку їх формування у студентів-психологів в період навчання у вищому навчальному закладі.
  • Ескіз
    Документ
    Професійне становлення практичного психолога як система парадигмальних змін
    (ХНУ ім. В. Н. Каразіна, 2002) Міненко, Ольга Олександрівна
  • Ескіз
    Документ
    Особливості психічного розвитку дітей і молоді в умовах сучасного суспільства
    (2006) Міненко, Ольга Олександрівна
    (uk) В статті представлено теоретичний аналіз проблеми впливу сучасного суспільства на психічний розвиток дітей і молоді, виділено основні психологічні характеристики сучасного суспільства та проаналізовано ті його соціальні фактори, які негативно впливають на психіку людини. Охарактеризовано основні наслідки означених соціальних впливів та поставлена проблема подальшого теоретичного дослідження та розробки практичних шляхів вирішення даної проблематики.