Кафедра психології та соціальної роботи

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/52

Переглянути

community.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 10 з 11
  • Ескіз
    Документ
    Застосування канонічного аналізу в дослідженні фасилятивності особистості
    (2011) Близнюкова, Олена Миколаївна; Шишова, Інна Олексіївна
  • Ескіз
    Документ
    Проблема формулювання мети освіти в Російській Федерації кінця ХХ - початку ХХІ століття
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Шишова, Інна Олексіївна
    (uk) У статті здійснено спробу теоретичного аналізу деяких аспектів проблеми формулювання мети освіти в Російській Федерації післярадянського періоду. Висвітлено психолого-педагогічні підходи до їх розв’язання.
  • Ескіз
    Документ
    Комунікативна складова у структурі формування психологічної культури майбутніх педагогів в умовах оптимізації навчання та виховання дітей з особливими потребами
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Шишова, Інна Олексіївна
    (uk) У статті розкриваються основні підходи до визначення понять «психологічна культура», «психологічна культура майбутніх педагогів»,. Автор акцентує увагу на комунікативному компоненті психологічної культури майбутнього педагога.
  • Ескіз
    Документ
    Логопедична ритміка в системі підготовки студентів до корекційної освіти дітей з особливостями фізичного та психомовленнєвого розвитку
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Шишова, Інна Олексіївна; Шишова, Инна Алексеевна; Shushova, Inna
    (uk) Складовою діяльності педагога є діагностична, профілактична й корекційна робота із дітьми, що потребують особливого підходу. У статті розглянуто діяльнісну складову корекційного виховання, здійснено аналіз логопедичної ритміки як одного з важливих та перспективних розділів логопедії, корекційної педагогіки, успішних методів корекції мовлення та навчального предмета.
  • Ескіз
    Документ
    Особистісно-естетичний компонент корекційної освіти
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Шишова, Інна Олексіївна; Shishova, Inna
    (uk) Складовою діяльності педагога є корекційна робота із дітьми, що потребують особливого підходу. Умовами підготовки майбутніх фахівців до роботи в умовах інклюзивної освіти є: поповнення змісту професійної підготовки теоретичними питаннями щодо проблеми; забезпечення студентів навичками і вміннями корекційно-виховної роботи; організація комплексу практичних занять контекстового характеру. У статті досліджено особистісно-естетичний компонент у структурі корекційної освіти.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості роботи із батьками дошкільників, які мають проблеми розвитку
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Шишова, Інна Олексіївна; Рацул, Анатолій Борисович
    (uk) Сучасний етап розвитку корекційної педагогіки і психології характеризується пошуком нових ефективних шляхів соціальної адаптації дошкільників. Інтерес фахівців викликають питання впливу родини на дитину із порушеннями розвитку, створення позитивних умов для її соціалізації в умовах сім’ї, реабілітація цих родин. У нашій статті ми спробували розглянути деякі психолого-педагогічні особливості роботи із родиною, що виховує дитину із порушеннями розвитку.
  • Ескіз
    Документ
    Корекція порушень поведінки дошкільників
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Шишова, Інна Олексіївна
    (uk) Під час дошкільного віку у дитини відбуваються особливо яскраві зміни особистості, що можуть супроводжуватися порушеннями поведінки. У статті розглянуто особливості порушень, шляхи корекції поведінки дошкільників.
  • Ескіз
    Документ
    Емоційно-творчий аспект підготовки студентів психолого-педагогічного профілю до роботи із дітьми з особливими потребами
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Шишова, Інна Олексіївна
    (uk) Складовою діяльності педагога є діагностична, профілактична й корекційна робота із дітьми, що потребують особливого підходу. Психолого-педагогічними умовами підготовки майбутніх учителів до роботи із школярами в умовах інклюзивної освіти є: поповнення змісту професійної підготовки майбутніх учителів теоретичними питаннями щодо проблеми; забезпечення майбутніх учителів навичками і вміннями корекційно-виховної роботи; організація комплексу практичних занять контекстного характеру. У статті розглянуто емоційно-творчу складову корекційного виховання.
  • Ескіз
    Документ
    Підготовка студентів педагогічного університету до соціальної адаптації дітей із порушеннями розвитку в умовах інклюзивної освіти
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Шишова, Інна Олексіївна
    Питання підвищення ефективності навчання і виховання дітей із особливими потребами є актуальним як для України, так і для інших джерел світового суспільства, адже все більший відсоток школярів має порушення у розвитку. Важливим компонентом модернізації сучасної системи освіти є створення умов для інтеграції певних груп дітей у загальноосвітній процес масової школи.
  • Ескіз
    Документ
    Концепт "трудове виховання" у системі психолого-педагогічної підготовки студентів в умовах інклюзивної освіти
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Шишова, Інна Олексіївна
    Складовою діяльності педагога є діагностична, профілактична й корекційна робота із дітьми, що потребують особливого підходу. Психолого-педагогічними умовами підготовки майбутніх учителів до роботи із школярами в умовах інклюзивної освіти є: поповнення змісту професійної підготовки майбутніх учителів теоретичними питаннями щодо проблеми; забезпечення майбутніх учителів навичками і вміннями корекційно-виховної роботи; організація комплексу практичних занять контекстового характеру. У статті розглянуто трудову складову корекційного виховання.