Кафедра психології та соціальної роботи
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/52
Переглянути
6 результатів
community.search.results.head
Документ Комунікативна складова у структурі формування психологічної культури майбутніх педагогів в умовах оптимізації навчання та виховання дітей з особливими потребами(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Шишова, Інна Олексіївна(uk) У статті розкриваються основні підходи до визначення понять «психологічна культура», «психологічна культура майбутніх педагогів»,. Автор акцентує увагу на комунікативному компоненті психологічної культури майбутнього педагога.Документ Логопедична ритміка в системі підготовки студентів до корекційної освіти дітей з особливостями фізичного та психомовленнєвого розвитку(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Шишова, Інна Олексіївна; Шишова, Инна Алексеевна; Shushova, Inna(uk) Складовою діяльності педагога є діагностична, профілактична й корекційна робота із дітьми, що потребують особливого підходу. У статті розглянуто діяльнісну складову корекційного виховання, здійснено аналіз логопедичної ритміки як одного з важливих та перспективних розділів логопедії, корекційної педагогіки, успішних методів корекції мовлення та навчального предмета.Документ Емоційно-творчий аспект підготовки студентів психолого-педагогічного профілю до роботи із дітьми з особливими потребами(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Шишова, Інна Олексіївна(uk) Складовою діяльності педагога є діагностична, профілактична й корекційна робота із дітьми, що потребують особливого підходу. Психолого-педагогічними умовами підготовки майбутніх учителів до роботи із школярами в умовах інклюзивної освіти є: поповнення змісту професійної підготовки майбутніх учителів теоретичними питаннями щодо проблеми; забезпечення майбутніх учителів навичками і вміннями корекційно-виховної роботи; організація комплексу практичних занять контекстного характеру. У статті розглянуто емоційно-творчу складову корекційного виховання.Документ Підготовка студентів педагогічного університету до соціальної адаптації дітей із порушеннями розвитку в умовах інклюзивної освіти(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Шишова, Інна ОлексіївнаПитання підвищення ефективності навчання і виховання дітей із особливими потребами є актуальним як для України, так і для інших джерел світового суспільства, адже все більший відсоток школярів має порушення у розвитку. Важливим компонентом модернізації сучасної системи освіти є створення умов для інтеграції певних груп дітей у загальноосвітній процес масової школи.Документ Концепт "трудове виховання" у системі психолого-педагогічної підготовки студентів в умовах інклюзивної освіти(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Шишова, Інна ОлексіївнаСкладовою діяльності педагога є діагностична, профілактична й корекційна робота із дітьми, що потребують особливого підходу. Психолого-педагогічними умовами підготовки майбутніх учителів до роботи із школярами в умовах інклюзивної освіти є: поповнення змісту професійної підготовки майбутніх учителів теоретичними питаннями щодо проблеми; забезпечення майбутніх учителів навичками і вміннями корекційно-виховної роботи; організація комплексу практичних занять контекстового характеру. У статті розглянуто трудову складову корекційного виховання.Документ Корекційна освіта і мистецтво(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Шишова, Інна ОлексіївнаПідготовка педагогів високої психолого-педагогічної культури є ключовим фактором сприяння інклюзивної освіти. Мистецтво має значні можливості для покращення підготовки фахівців в умовах зростання інтересу до людини, прагненням наблизити її життя до цивілізаційних норм. У статті досліджено особливості використання мистецтва у структурі навчання спеціалістів корекційної освіти.