Кафедра психології та соціальної роботи

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/52

Переглянути

community.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Діалогічна парадигмав педагогіці –основа навчально-професійної практики майбутніх педагогів і психологів
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Дьяконов, Геннадій Віталійович
    (uk) Виходячи з концепції трьох парадигм Г. Ковальова – об’єктної, суб’єктної та інтерсуб’єктної – у статті розглядається діалогічний зміст і особливості навчально-професійної практики майбутніх педагогів і психологів.
  • Ескіз
    Документ
    Психологія навчання у вищій школі: діалогічний підхід
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Дьяконов, Геннадій Віталійович
    У статті розглядаються теоретичні проблеми діалогічного підходу до навчання, аналізуються основні закономірності й особливості побудови діалогічного навчання психології у вищій школі та розкривається роль спільної продуктивної діяльності в навчанні як основи діалогічного навчання.