Кафедра психології та соціальної роботи
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/52
Переглянути
2 результатів
community.search.results.head
Документ Діалогічна парадигмав педагогіці –основа навчально-професійної практики майбутніх педагогів і психологів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Дьяконов, Геннадій Віталійович(uk) Виходячи з концепції трьох парадигм Г. Ковальова – об’єктної, суб’єктної та інтерсуб’єктної – у статті розглядається діалогічний зміст і особливості навчально-професійної практики майбутніх педагогів і психологів.Документ Психологія навчання у вищій школі: діалогічний підхід(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Дьяконов, Геннадій ВіталійовичУ статті розглядаються теоретичні проблеми діалогічного підходу до навчання, аналізуються основні закономірності й особливості побудови діалогічного навчання психології у вищій школі та розкривається роль спільної продуктивної діяльності в навчанні як основи діалогічного навчання.