Кафедра психології та соціальної роботи

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/52

Переглянути

community.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 10 з 16
  • Ескіз
    Документ
    Психологія. Державна атестація
    (ПП «Центр оперативної поліграфії «Авангард», 2014) Гуцало, Емілія Ун-Сунівна; Мельничук, Сергій Костянтинович; Уличний, Ігор Любомирович
  • Ескіз
    Документ
    Особливості соціалізації молоді в сучасному соціокультурному просторі
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Гуцало, Емілія Ун-Сунівна; Гуцало, Эмилия Ун-Суновна; Gutsalo, Emiliia Un-Sunivna
    (uk) У статті автор звертає увагу на соціальну ситуацію становлення особистості в сучасних умовах. Автор зазначає, що молоді люди прагнуть найвищих освітніх стандартів, які дали б йому змогу не лише оптимально й ефективно здобувати освіту, але й сміливо виявляти власні здібності, ерудованість, амбітні претензії на майбутнє. У статті зроблено аналіз детермінації соціально-гуманітарних суспільних зрушень на процеси й механізми соціалізації молоді. Відстежуються феномени соціалізації як на рівні окремих суб’єктів, так і малих соціальних груп з урахуванням молодіжної субкультури.
  • Ескіз
    Документ
    Current communicative knowledge in the system of the social sciences and humanities in the university curriculum
    (ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Gutsalo, Emiliia Un-Sunivna; Matyash, Olga Ivanivna; Гуцало, Эмилия Ун-Суновна; Матьяш, Ольга Ивановна; Гуцало, Емілія Ун-Сунівна; Матьяш, Ольга Іванівна
    (en) This paper offers an analysis of a survey, conducted among faculty of universities on the topic of how communication, communication studies, and education are viewed today academia. With the changes taking place education, the field is still somewhat «undefined–unidentified». While continuing discussions about communication and communication training are taking place, there are few empirical studies looking at the development of the discipline and communication education. With this in mind, the authors conducted a study to explore two questions: how educators view communication and communication studies; and how they view the need for communication education at the university level. A discussion of the results and the implications for research is given from a sociocultural perspective.This study provides initial insights into how academics express their views on communication and communication science – what language they use to discuss communication issues, what meanings they assign to the basic concepts and issues, and what cultural traditions and discourses inform their perspectives. Future research should broaden and diversify the sampling by engaging participants from other academic disciplines. Also, this study involves primarily the faculties of more traditional higher educational institutions representing the socalled psycho-pedagogical sector. It might be useful to extend this line of research to the faculties of more modern universities, representing new social departments and programs. As we can see from this study, institutional affiliations play a critical role in how different faculties conceptualize communication and view the prospects for communication research, and eventually for communication education. This analysis was undertaken from a sociocultural perspective: the empirical findings were analyzed in a broader cultural context to see how the expressed views resonate with broader cultural beliefs, practices, and traditions. This methodology can be useful to investigate other broad societal communication issues. Another important theme worth exploring within a sociocultural perspective is: how the existing social practices affect the development of communication disciplines in the country. We hope that the findings of this study, and the questions raised will serve as a stimulus for new empirically grounded interpretive and conceptual studies.
  • Ескіз
    Документ
    Педагогічна психологія: практикум
    (ФО-П Александрова М. В., 2016) Гуцало, Емілія Ун-Сунівна
    (uk) У посібнику викладено основний зміст загальної та соціальної психології як окремих розділів вузівської дисципліни “Психологія”. Практикум укладено відповідно до діючої програми і є керівництвом до практичних занять, організації індивідуальної самостійної роботи, виконання індивідуальних навчально-дослідницьких завдань (ІНДЗ), впровадження інноваційних педагогічних інтерактивних технологій. Пропонуються апробовані форми навчальної роботи, які сприяють успішному засвоєнню інформації, формуванню практичних навичок та умінь, розвивають пізнавальні інтереси, стимулюють дослідницьку діяльність, мотивацію до професійного самовдосконалення. Рекомендовано для студентів усіх факультетів та форм навчання педагогічного університету
  • Ескіз
    Документ
    Від теорії – до практики: дослідження малої навчальної групи (класу) студентами-практикантами педагогічного університету. Частина ІІІ
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Гуцало, Емілія Ун-Сунівна
    (uk) У навчально-методичному посібнику представлені завдання з психології щодо вивчення малої навчальної групи (класу), подано психолого-педагогічні рекомендації та інструктивно-методичні матеріали щодо проблематики функціонування шкільного класу. Рекомендовано для студентів випускних курсів усіх факультетів та форм навчання педагогічного університету.
  • Ескіз
    Документ
    Від теорії – до практики: вивчення особистості школяра студентами-практикантами. Частина ІІ
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Гуцало, Емілія Ун-Сунівна
    (uk) У навчально-методичному посібнику розглядається програма та даються методичні вказівки до педагогічної практики студентів педагогічного університету. У посібнику представлені завдання з психології щодо вивчення особистості школяра методом спостереження, психолого-педагогічні рекомендації та інструктивно-методичні матеріали. Рекомендовано для студентів передвипускних курсів усіх факультетів та форм навчання педагогічного університету.
  • Ескіз
    Документ
    Від теорії – до практики. Завдання з психології до навчально-виховної безвідривної педагогічної практики студентів педагогічного університету. Частина І
    (Центр оперативної поліграфії “Авангард”, 2012) Гуцало, Емілія Ун-Сунівна
    (uk) У навчально-методичному посібнику розглядається програма та даються методичні вказівки до навчально-виховної безвідривної педагогічної практики студентів педагогічного університету. У посібнику представлені завдання з психології щодо вивчення особистості школяра методом спостереження та інструктивно-методичні матеріали: методики, тести, анкети тощо. Рекомендовано для студентів перших курсів усіх факультетів та форм навчання педагогічного університету.
  • Ескіз
    Документ
    Педагогічна психологія. Тестові завдання для самопідготовки та самоконтролю знань студентів педагогічного університету
    (ІмеКс ЛТД, 2010) Гуцало, Емілія Ун-Сунівна
    (uk) У навчально-методичному посібнику представлені тестові завдання із педагогічної психології для самопідготовки та самоконтролю знань студентів педагогічного університету. Рекомендовано для студентів усіх факультетів та форм навчання педагогічного університету.
  • Ескіз
    Документ
    Курсова робота з психології
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Гуцало, Емілія Ун-Сунівна
    (uk) Посібник містить пояснювальну записку, основні вимоги до написання курсової роботи з психології. Подано методичні рекомендації стосовно таких основних етапів дослідницької роботи, як збирання та систематизація наукового матеріалу, вивчення психологічної літератури, оформлення тексту курсової, критерії оцінювання роботи за ЕСТS. Для студентів усіх факультетів педуніверситету та викладачів, які керують студентськими науковими роботами.
  • Ескіз
    Документ
    Основи психологічної компетентності майбутнього педагога: практикум
    (ФО-П Александрова М. В., 2016) Гуцало, Емілія Ун-Сунівна
    (uk) У посібнику викладено основний зміст загальної та соціальної психології як окремих розділів вузівської дисципліни “Психологія”. Практикум укладено відповідно до діючої програми і є керівництвом до практичних занять, організації індивідуальної самостійної роботи, виконання індивідуальних навчально-дослідницьких завдань (ІНДЗ), впровадження інноваційних педагогічних інтерактивних технологій. Пропонуються апробовані форми навчальної роботи, які сприяють успішному засвоєнню інформації, формуванню практичних навичок та умінь, розвивають пізнавальні інтереси, стимулюють дослідницьку діяльність, мотивацію до професійного самовдосконалення. Рекомендовано для студентів усіх факультетів та форм навчання педагогічного університету.