Кафедра психології та соціальної роботи
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/52
Переглянути
10 результатів
Результати пошуку
Документ Психологія. Державна атестація(ПП «Центр оперативної поліграфії «Авангард», 2014) Гуцало, Емілія Ун-Сунівна; Мельничук, Сергій Костянтинович; Уличний, Ігор ЛюбомировичДокумент Особливості соціалізації молоді в сучасному соціокультурному просторі(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Гуцало, Емілія Ун-Сунівна; Гуцало, Эмилия Ун-Суновна; Gutsalo, Emiliia Un-Sunivna(uk) У статті автор звертає увагу на соціальну ситуацію становлення особистості в сучасних умовах. Автор зазначає, що молоді люди прагнуть найвищих освітніх стандартів, які дали б йому змогу не лише оптимально й ефективно здобувати освіту, але й сміливо виявляти власні здібності, ерудованість, амбітні претензії на майбутнє. У статті зроблено аналіз детермінації соціально-гуманітарних суспільних зрушень на процеси й механізми соціалізації молоді. Відстежуються феномени соціалізації як на рівні окремих суб’єктів, так і малих соціальних груп з урахуванням молодіжної субкультури.Документ Current communicative knowledge in the system of the social sciences and humanities in the university curriculum(ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Gutsalo, Emiliia Un-Sunivna; Matyash, Olga Ivanivna; Гуцало, Эмилия Ун-Суновна; Матьяш, Ольга Ивановна; Гуцало, Емілія Ун-Сунівна; Матьяш, Ольга Іванівна(en) This paper offers an analysis of a survey, conducted among faculty of universities on the topic of how communication, communication studies, and education are viewed today academia. With the changes taking place education, the field is still somewhat «undefined–unidentified». While continuing discussions about communication and communication training are taking place, there are few empirical studies looking at the development of the discipline and communication education. With this in mind, the authors conducted a study to explore two questions: how educators view communication and communication studies; and how they view the need for communication education at the university level. A discussion of the results and the implications for research is given from a sociocultural perspective.This study provides initial insights into how academics express their views on communication and communication science – what language they use to discuss communication issues, what meanings they assign to the basic concepts and issues, and what cultural traditions and discourses inform their perspectives. Future research should broaden and diversify the sampling by engaging participants from other academic disciplines. Also, this study involves primarily the faculties of more traditional higher educational institutions representing the socalled psycho-pedagogical sector. It might be useful to extend this line of research to the faculties of more modern universities, representing new social departments and programs. As we can see from this study, institutional affiliations play a critical role in how different faculties conceptualize communication and view the prospects for communication research, and eventually for communication education. This analysis was undertaken from a sociocultural perspective: the empirical findings were analyzed in a broader cultural context to see how the expressed views resonate with broader cultural beliefs, practices, and traditions. This methodology can be useful to investigate other broad societal communication issues. Another important theme worth exploring within a sociocultural perspective is: how the existing social practices affect the development of communication disciplines in the country. We hope that the findings of this study, and the questions raised will serve as a stimulus for new empirically grounded interpretive and conceptual studies.Документ Педагогічна психологія: практикум(ФО-П Александрова М. В., 2016) Гуцало, Емілія Ун-Сунівна(uk) У посібнику викладено основний зміст загальної та соціальної психології як окремих розділів вузівської дисципліни “Психологія”. Практикум укладено відповідно до діючої програми і є керівництвом до практичних занять, організації індивідуальної самостійної роботи, виконання індивідуальних навчально-дослідницьких завдань (ІНДЗ), впровадження інноваційних педагогічних інтерактивних технологій. Пропонуються апробовані форми навчальної роботи, які сприяють успішному засвоєнню інформації, формуванню практичних навичок та умінь, розвивають пізнавальні інтереси, стимулюють дослідницьку діяльність, мотивацію до професійного самовдосконалення. Рекомендовано для студентів усіх факультетів та форм навчання педагогічного університетуДокумент Курсова робота з психології(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Гуцало, Емілія Ун-Сунівна(uk) Посібник містить пояснювальну записку, основні вимоги до написання курсової роботи з психології. Подано методичні рекомендації стосовно таких основних етапів дослідницької роботи, як збирання та систематизація наукового матеріалу, вивчення психологічної літератури, оформлення тексту курсової, критерії оцінювання роботи за ЕСТS. Для студентів усіх факультетів педуніверситету та викладачів, які керують студентськими науковими роботами.Документ Основи психологічної компетентності майбутнього педагога: практикум(ФО-П Александрова М. В., 2016) Гуцало, Емілія Ун-Сунівна(uk) У посібнику викладено основний зміст загальної та соціальної психології як окремих розділів вузівської дисципліни “Психологія”. Практикум укладено відповідно до діючої програми і є керівництвом до практичних занять, організації індивідуальної самостійної роботи, виконання індивідуальних навчально-дослідницьких завдань (ІНДЗ), впровадження інноваційних педагогічних інтерактивних технологій. Пропонуються апробовані форми навчальної роботи, які сприяють успішному засвоєнню інформації, формуванню практичних навичок та умінь, розвивають пізнавальні інтереси, стимулюють дослідницьку діяльність, мотивацію до професійного самовдосконалення. Рекомендовано для студентів усіх факультетів та форм навчання педагогічного університету.Документ Інформаційно-методичні матеріали до створення додатків складових стандартів вищої освіти Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Гуцало, Емілія Ун-Сунівна(uk) У посібнику висвітлюються проблеми формування змісту і технологій розробки нормативної та навчально-методичної документації викладачами КДПУ імені Володимира Винниченка. У інформаційно-методичних матеріалах на основі компетентнісного підходу подаються алгоритмізовані й логічно структуровані роз’яснення та інструкції щодо створення складових елементів таблиць з Додатків освітньо-кваліфікаційної характеристики (ОКХ), освітньо-професійної програми (ОПП) та системи внутрішнього забезпечення якості вищої освіти.Документ Social constructionist approach to communication and communication competence(КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Gutsalo, Emiliia Un-Sunivna; Matyash, Olga Ivanivna; Гуцало, Емілія Ун-Сунівна; Матяш, Ольга Іванівна; Гуцало, Эмилия Ун-Суновна; Матяш, Ольга Ивановна(uk) У статті розглядається онтологія соціального конструкціонізму. Дослідники виявили, що методологічні підходи соціального конструкціонізму надали особливого імпульсу розвитку комунікативних дисциплін. Автори проаналізували моделі комунікативної компетентності, прокоментували її мінімальний, задовільний і оптимальний рівні.Документ Комунікативна освіта у сучасному світі(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Матьяш, Ольга Іванівна; Гуцало, Емілія Ун-СунівнаУ сучасних соціальних науках комунікація відома як окрема науково-дисциплінарна сфера, що характеризується складною розмаїтістю й багатоаспектністю. У сучасному діловому світі фахівець, щоб бути успішним, має володіти, поряд зі спеціальними професійними здатностями, що й загальними комунікативними уміннями, Причому в ряді областей вони виявляються не менш цінними, ніж спеціально-технічні уміння.Документ Формування компенсаторних механізмів дефіциту уваги та гіперактивності у дітей(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Гуцало, Емілія Ун-СунівнаУ статті висвітлюються проблеми дефіциту уваги, імпульсивності та підвищеної рухової активності дітей, аналізуються необхідні умови включення компенсаторних механізмів психічного розвитку, формулюються рекомендації для вчителів щодо роботи з гіперактивними дітьми.