Кафедра психології та соціальної роботи
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/52
Переглянути
12 результатів
community.search.results.head
Документ Толерантність як один із чинників ефективності професійного спілкування психологів(ЛОГОС, 2017) Гурова, Оксана МиколаївнаДокумент Формування фасилітуючої позиції майбутнього вчителя в процесі фахової підготовки(Львівська педагогічна спільнота, 2017) Гурова, Оксана МиколаївнаДокумент Толерантність як складова гуманістичних цінностей практичного психолога(Київська наукова організація педагогіки та психології, 2018) Гурова, Оксана МиколаївнаДокумент Толерантність у ракурсі дослідження професійного спілкування психологів(Фо-П Александров М. В., 2017) Гурова, Оксана Миколаївна(uk) У статті здійснено теоретичний аналіз проблеми професійної толерантності психологів, розглянуто особливості її прояву в процесі професійного спілкування. Зроблена спроба виділити найбільш важливі психологічні складові міжособистісної толерантності та намітити шляхи підвищення комунікативної компетентності студентів-психологів.Документ Роль емоцій у процесі формування толерантності(ФО-П Александрова М. В., 2016) Гурова, Оксана Миколаївна(uk) У статті здійснюється теоретичний аналіз проблеми дослідження толерантності як наукового феномену. Розглядаються основні психологічні підходи до розуміння толерантності. Проаналізовано дослідження емоцій та їх роль у процесі формування толерантності як професійно важливої якості у майбутніх практичних психологів.Документ Теоретичний огляд проблеми шляхів формування толерантності майбутніх психологів(Аксіома, 2009) Гурова, Оксана Миколаївна(uk) У статті акцентується увага на актуальній проблемі психологічного обґрунтування моделей та шляхів формування толерантності. Виділено, що проаналізовані підходи науковців не виділяють, а лише окреслюють сферу для виділення родової діяльності, яка обумовлює розвиток у особистості ознак толерантності. Обґрунтована власна теоретична позиція стосовно шляхів формування толерантності у майбутніх психологів.Документ Роль діалогу у формуванні толерантності психологів(Інформаційно-аналітичне агентство, 2009) Гурова, Оксана МиколаївнаУ статті проаналізовано взаємозв’язок понять «діалог» і «толерантність» та обґрунтовано роль діалогу у формуванні толерантності психологів. Представлено результати дослідження спрямованості особистості у спілкуванні.Документ Розуміння феномену толерантності майбутніми психологами(2006) Гурова, Оксана МиколаївнаДокумент Методичні рекомендації до виконання курсової роботи з практичної психології(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Гурова, Оксана Миколаївна; Калашникова, Людмила Володимирівна(uk) Викладено вимоги та рекомендації до організації, проведення й оформлення результатів наукових розвідок студентів – майбутніх психологів. Методичні рекомендації стануть у нагоді керівникам курсових робіт з практичної психології та студентам, які навчаються за напрямом підготовки: 6.030103 Практична психологія.Документ Довідник з практичної психології (на допомогу студентам-випускникам під час підготовки до державних екзаменів)(РА РіК, 2011) Горська, Олена Олександрівна; Мельничук, Ірина Ярославівна; Гейко, Євгенія Вікторівна; Калашникова, Людмила Володимирівна; Гурова, Оксана Миколаївна; Близнюкова, Олена Миколаївна(uk) У посібнику розкриваються теоретичні основи, напрямки і технології сучасної практичної психології. Основне спрямування довідника – задовольнити запити студентів - майбутніх психологів щодо застосування психологічних знань у шкільній практиці, розкрити специфіку роботи практичних психологів у закладах освіти. Навчально-методичний посібник призначено для студентів вищих навчальних закладів, які здобувають спеціальність (або спеціалізацію) „Практична психологія”, насамперед тих, хто готується до фахового державного екзамену „Практична психологія з методикою діагностування”.