Кафедра психології та соціальної роботи
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/52
Переглянути
18 результатів
Фільтри
Налаштування
community.search.results.head
Документ Особливості використання інструментів ІКТ для дослідження і профілактики кібербулінгу в юнацькому віці(2021) Мельничук, Ірина Ярославівна; Присяжнюк, Олена Віталіївна; Близнюкова, Олена Миколаївна(ua) У статті проаналізовано можливості та специфіку використання інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) для дослідження феномену кібербулінгу як актуальної проблеми молоді на сучасному етапі розвитку суспільства. Виявлено особливості, яким мають відповідати інструменти ІКТ для забезпечення ефективності психологічних онлайн досліджень, а саме: безкоштовні та зручні платформи; потужні обчислювальні сервіси для обробки та візуалізації статистичного матеріалу; комунікаційні сервіси для організації взаємодії з користувачами. Висвітлено доцільність активної співпраці спеціалістів з комп’ютерних наук та психологів щодо впровадження онлайн інструментів ІКТ з метою профілактики та протидії кібербулінгу. Описано інформаційну модель і контентне наповнення віртуального майданчика дослідження та профілактики кібербулінгу серед студентської молоді у вигляді веб-сайту, реалізованого на базі Гугл-платформи та розміщеного у вільному доступі. Розроблений сайт містить авторську анкету, адресний матеріал для потенційних учасників кібербулінгу, чат-бот для організації взаємодії з ними. Представлено ментальну схему анкетування, на основі якої за допомогою Гугл-форми створено опитувальник для діагностики проявів кібербулінгу серед студентів. Визначено його найпоширеніші причини та соціальні мережі для потенційних проявів. Представлено найбільш розповсюджені види кібербулінгу серед молоді, здійснено порівняльний аналіз гендерних особливостей їх прояву. Обґрунтовано доцільність зберігання отриманого статистичного матеріалу в Гугл-таблицях, оскільки це надає потужніші та гнучкіші можливості його подальшої обробки із застосуванням методів аналізу даних та візуалізації у порівнянні з Гугл-формами. Встановлено, що імплементований у віртуальний майданчик чат-бот є ефективним та зручним інструментом реагування на кризові ситуації у форматі дистанційної психологічної допомоги студентам, що відповідає сучасним реаліям. Апробація розробленого віртуального майданчику в освітній діяльності вищого навчального закладу засвідчує актуальність та ефективність запропонованих онлайн інструментів для дослідження, профілактики та протидії кібербулінгу.Документ Психокорекція : навчально-методичний посібник для самостійної роботи та практичних занять студентів з навчальної дисципліни "Основи психокорекції"(2018) Мельничук, Ірина Ярославівна; Близнюкова, Олена Миколаївна(uk) Матеріали навчально-методичного посібника розроблені та упорядковані відповідно до навчального плану дисципліни «Основи психокорекції». Вони допоможуть студентам-майбутнім психологам ґрунтовніше підготовитися до практичних занять, засвоїти методи та техніки психокорекційного впливу, що сприятиме їх професійному зростанню.Документ Підготовка ровесників-фасилітаторів як засіб запобігання конфліктам у підлітковому віці(2018) Близнюкова, Олена МиколаївнаДокумент Психологічний аналіз чинників кризи підліткового віку(Аксіома, 2010) Близнюкова, Олена Миколаївна(uk) У статті здійснено теоретичний аналіз проблеми переживання підліткової кризи. Обгрунтовується можливість формування у підлітків конструктивної конфліктності як здатності знаходити адекватні способи розв’язання протиріч кризового періоду.Документ Психологічна діагностика фасилятивності у підлітковому віці з використанням канонічного кореляційного аналізу(2012) Близнюкова, Олена Миколаївна; Мельничук, Ірина ЯрославівнаДокумент Застосування канонічного аналізу в дослідженні фасилятивності особистості(2011) Близнюкова, Олена Миколаївна; Шишова, Інна ОлексіївнаДокумент Фасилітація самоорганізації цілісності особистості підліткового віку(2011) Близнюкова, Олена Миколаївна; Гейко, Євгенія ВікторівнаДокумент Фасилітація як ефективна технологія вирішення проблем(ФОП Александрова М. В., 2015) Близнюкова, Олена Миколаївна(uk) У статті здійснено огляд теоретичного матеріалу вітчизняних та зарубіжних наукових досліджень щодо можливостей застосування прикладних психологічних технологій для більш ефективної комунікації та полегшення взаємодії в процесі групової роботи в сфері сучасного менеджменту. Зокрема, акцент зроблено на теоретичному аналізі фасилітації як ефективній технології вирішення проблем.Документ Довідник з практичної психології (на допомогу студентам-випускникам під час підготовки до державних екзаменів)(РА РіК, 2011) Горська, Олена Олександрівна; Мельничук, Ірина Ярославівна; Гейко, Євгенія Вікторівна; Калашникова, Людмила Володимирівна; Гурова, Оксана Миколаївна; Близнюкова, Олена Миколаївна(uk) У посібнику розкриваються теоретичні основи, напрямки і технології сучасної практичної психології. Основне спрямування довідника – задовольнити запити студентів - майбутніх психологів щодо застосування психологічних знань у шкільній практиці, розкрити специфіку роботи практичних психологів у закладах освіти. Навчально-методичний посібник призначено для студентів вищих навчальних закладів, які здобувають спеціальність (або спеціалізацію) „Практична психологія”, насамперед тих, хто готується до фахового державного екзамену „Практична психологія з методикою діагностування”.Документ Формування фасилятивності як умова вирішення внутрішньо особистісних конфліктів в підлітковому віці(ФОП Александрова М. В., 2016) Близнюкова, Олена Миколаївна(uk) У статті здійснено теоретичний аналіз особливостей внутрішньоособистісних конфліктів в підлітковому віці, представлено результати експериментального дослідження показників фасилятивності в контексті властивостей особистості, обґрунтовуються можливості формування фасилятивності в підлітковому віці.