Кафедра психології та соціальної роботи
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/52
Переглянути
14 результатів
Фільтри
Налаштування
Результати пошуку
Документ Психологічний аналіз чинників кризи підліткового віку(Аксіома, 2010) Близнюкова, Олена Миколаївна(uk) У статті здійснено теоретичний аналіз проблеми переживання підліткової кризи. Обгрунтовується можливість формування у підлітків конструктивної конфліктності як здатності знаходити адекватні способи розв’язання протиріч кризового періоду.Документ Психологічна діагностика фасилятивності у підлітковому віці з використанням канонічного кореляційного аналізу(2012) Близнюкова, Олена Миколаївна; Мельничук, Ірина ЯрославівнаДокумент Застосування канонічного аналізу в дослідженні фасилятивності особистості(2011) Близнюкова, Олена Миколаївна; Шишова, Інна ОлексіївнаДокумент Фасилітація самоорганізації цілісності особистості підліткового віку(2011) Близнюкова, Олена Миколаївна; Гейко, Євгенія ВікторівнаДокумент Фасилітація як ефективна технологія вирішення проблем(ФОП Александрова М. В., 2015) Близнюкова, Олена Миколаївна(uk) У статті здійснено огляд теоретичного матеріалу вітчизняних та зарубіжних наукових досліджень щодо можливостей застосування прикладних психологічних технологій для більш ефективної комунікації та полегшення взаємодії в процесі групової роботи в сфері сучасного менеджменту. Зокрема, акцент зроблено на теоретичному аналізі фасилітації як ефективній технології вирішення проблем.Документ Довідник з практичної психології (на допомогу студентам-випускникам під час підготовки до державних екзаменів)(РА РіК, 2011) Горська, Олена Олександрівна; Мельничук, Ірина Ярославівна; Гейко, Євгенія Вікторівна; Калашникова, Людмила Володимирівна; Гурова, Оксана Миколаївна; Близнюкова, Олена Миколаївна(uk) У посібнику розкриваються теоретичні основи, напрямки і технології сучасної практичної психології. Основне спрямування довідника – задовольнити запити студентів - майбутніх психологів щодо застосування психологічних знань у шкільній практиці, розкрити специфіку роботи практичних психологів у закладах освіти. Навчально-методичний посібник призначено для студентів вищих навчальних закладів, які здобувають спеціальність (або спеціалізацію) „Практична психологія”, насамперед тих, хто готується до фахового державного екзамену „Практична психологія з методикою діагностування”.Документ Формування фасилятивності як умова вирішення внутрішньо особистісних конфліктів в підлітковому віці(ФОП Александрова М. В., 2016) Близнюкова, Олена Миколаївна(uk) У статті здійснено теоретичний аналіз особливостей внутрішньоособистісних конфліктів в підлітковому віці, представлено результати експериментального дослідження показників фасилятивності в контексті властивостей особистості, обґрунтовуються можливості формування фасилятивності в підлітковому віці.Документ Фасилітація як механізм подолання життєвої кризи в підлітковому віці(2010) Близнюкова, Олена Миколаївна(uk) Стаття звертається до розгляду особливостей переживання життєвої кризи в підлітковому віці, обгрунтовує можливість формування у підлітків фасилітативних навичок як одного з механізмів подолання вікової кризи.Документ Групова фасилітація сучасного менеджменту: теоретичне підґрунтя та можливості практичного застосування(2010) Близнюкова, Олена Миколаївна(uk) В статті здійснено спробу розглянути специфіку та можливості практичного застосування групової фасилітації сучасного менеджменту. Особливої уваги заслуговує той факт, що професійний фасилітатор в процесі обговорення та прийняття рішень навчає членів групи навичкам фасилітації. Роль фасилітатора при цьому зводиться до створення для членів групи можливостей та умов, що є сприятливими для ефективної роботи та фасилітуючої взаємодії.Документ Фасилітація прийняття рішень в процесі самоорганізації цілісності особистості підліткового віку(ТОВ «Фірма «Іліон», 2009) Близнюкова, Олена Миколаївна; Гейко, Євгенія Вікторівна(uk) В статті здійснено спробу розглянути специфіку набуття цілісності особистості у підлітковому віці через відчуття власної автентичності. Особливої уваги заслуговує той факт, що самоорганізаційні процеси цілісності тісно пов’язані із уміннями фасилітації, що розвиваються саме у підлітковому віці. Отже самоорганізація цілісності особистості виявляється пов’язаною із уміннями фасилітації та особливостями прийняття рішення підлітком.