Кафедра мистецької освіти
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/50
Переглянути
4 результатів
Фільтри
Налаштування
Результати пошуку
Документ Художньо-творча комунікація в системі професійної підготовки майбутнього викладача музичного мистецтва(ЦДУ ім. В. Винниченка, 2025) Стратан-Артишкова, Тетяна Борисівна; Бузова, Олена; Stratan-Artyshkova, T.; Buzova, O.(ua) У статті здійснено аналіз наукової літератури, з’ясовано зміст і сутність художньо-творчої комунікації майбутнього викладача музичного мистецтва, визначено її значущість у професійній підготовці майбутнього викладача мистецтва. Зазначено, що вища мистецько-педагогічна освіта передбачає становлення духовних та інтелектуальних рис особистості, оволодіння майбутнім фахівцем найновішими досягненнями наук і практики, ґрунтовне і фундаментальне засвоєння систематизованих знань, спроможність самостійно, відповідально, творчо виконувати професійні функції, завдання й обов’язки, розвивати досягнення науки, техніки і культури, формувати духовну особистість учня, його інтелектуальні, моральні якості, творчу індивідуальність, потребу і здатність до саморозвитку та самореалізації у професії. Підкреслено, що у змісті професійної підготовки майбутнього викладача музичного мистецтва особливе значення має фахова підготовка майбутнього викладача. Як система психолого-педагогічних, культурологічних, музично-теоретичних, музично-історичних, музично-інструментальних, вокально-хорових, практично-методичних, науково-дослідних дисциплін, фахова підготовка спрямована на оволодіння здобувачами вищої освіти ґрунтовними знаннями, художньо-інтерпретаційним досвідом, сценічно-виконавськими вміннями, їх трансформацією в освітню та соціокультурну практику. Узагальнено, що проблема художньо-творчої комунікації складає сенс мистецької освіти, передбачає вияв творчого потенціалу кожного студента, залучення до самостійно-пошукової діяльності, власної творчості, співтворчості, сприяє якісному перетворенню майбутнім учителем свого внутрішнього світу, формуванню його ціннісного світогляду, авторської спроможності, що приводить до принципово нового внутрішнього стану майбутнього фахівця, його способу життєдіяльності та життєтворчості, здатності до самотворення, саморозвитку, самореалізації у професії. (en) The article analyzes scientific literature, clarifies the content and essence of artistic and creative communication of a future music teacher, and determines its significance in the professional training of a future art teacher. It is noted that higher artistic and pedagogical education involves the formation of spiritual and intellectual personality traits, mastery by the future specialist of the latest achievements of science and practice, thorough and fundamental assimilation of systematized knowledge, the ability to independently, responsibly, and creatively perform professional functions, tasks and responsibilities, develop the achievements of science, technology and culture, form the spiritual personality of the student, his intellectual, moral qualities, creative individuality, need and ability for self-development and self-realization in the profession. It is emphasized that in the content of professional training of a future teacher of musical art, the professional training of the future teacher is of particular importance. As a system of psychological and pedagogical, cultural, music-theoretical, music-historical, musicinstrumental, vocal-choral, practical and methodological, scientific and research disciplines, professional training is aimed at acquiring by higher education applicants thorough knowledge, artistic and interpretative experience, stage and performing skills, and their transformation into educational and socio-cultural practice. It is generalized that the problem of artistic and creative communication constitutes the meaning of art education, involves the manifestation of the creative potential of each student, involvement in self-search activities, own creativity, co-creation, contributes to the qualitative transformation of the future teacher’s inner world, the formation of his value outlook, authorial ability, which leads to a fundamentally new internal state of the future specialist, his way of life and life creativity, the ability to self-creation, self-development, selfrealization in the profession.Документ Features of collective musical activity of students in extracurricular time(КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Brodsky, G.; Бродський, Геннадій Леонідович(uk) Успішна діяльність учителя музики неможлива без стійкого інтересу до професії, до мистецтва, без творчого пошуку, самовдосконалення, бажання працювати з дітьми. Формування зазначених якостей особистості повинно відбуватися на студентській лаві як під час навчання, так і в позанавчальній діяльності. Цьому сприяє участь студентів у роботі аматорських музичних колективів як одній із форм організації художньо-творчої діяльності майбутнього педагога-музиканта.Документ Розвиток художньо-конструктивних умінь у студентів образотворчих та педагогічних спеціальностей(КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Малежик, Юлія Миколаївна; Malezhik, Y.(uk) У статті висвітлено особливості розвитку художньо-конструктивних умінь у студентів художньо-графічних відділень на заняттях з дисциплін дизайнерського спрямування образотворчих та педагогічних спеціальностей. Уточнено поняття «вміння», «конструювання», «конструктивна діяльність» та «художньо-конструктивні вміння». Проаналізовано й запропоновано ряд завдань і методик щодо розвитку у студентів художньо-конструктивних умінь у процесі опанування конкретними навчальними предметами з образотворчого циклу, зокрема, «Формоутворення».Документ Integration of art current subjects into the system of school education in Ukraine(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Kyrkina, S.; Куркіна, Сніжана Віталіївна(uk) У запропонованій статті автор намагається визначити місце й роль дисциплін культурологічного, мистецького спрямування в парадигмі сучасної освіти в Україні. Обґрунтовано вплив вищевказаних дисциплін на процес формування гармонійної, всебічно розвиненої особистості. Доведено, що лише створення єдиного освітнього простору на основі інтеграції дисциплін «Музичне мистецтво», «Образотворче мистецтво», «Художня культура» дозволяє підвищити ефективність навчально-виховного процесу в школі, сприяє формуванню цілісної картини світу, духовності, художньо-естетичних здібностей.
