Кафедра мистецької освіти
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/50
Переглянути
9 результатів
community.search.results.head
Документ Комплексний підхід до розвитку художнього сприйняття у майбутніх фахівців мистецької галузі(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2021) Кириченко, Олена Іванівна; Стрітьєвич, Тетяна Миколаївна; Kirichenko, Helena Ivanovna; Strityevich, Тetyiana Mykolayivna(ua) Комплексна методика розвитку художнього сприйняття у студентів, що навчаються у галузі образотворчого мистецтва, розглядається в контексті міждисциплінарного підходу в навчальному процесі. Визначено специфіку понять «естетичне сприйняття» та «художнє сприйняття», підкреслено продуктивність різних прийомів та методів навчання мистецьким дисциплінам, що спрямовують на формування у студентів усвідомленого розуміння специфіки художньої мови творів, художнього процесу та особливостей епохи, які вплинули на створення художнього образу. Розглянуто прийоми, засоби, педагогічні методи, що діють найбільш ефективно в процесі формування художнього сприйняття у студентів мистецьких спеціальностей.Документ Розвиток естетичного і художнього сприйняття архітектурного образу в студентів художньо-графічного відділення(КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Кириченко, Олена Іванівна; Кириченко, Елена Ивановна; Kirichenko, Helena Ivanovna(uk) Розглядаються актуальні проблеми естетичного і художнього сприйняття архітектурного образу студентами художніх спеціальностей. Визначається специфіка категорій «естетичне сприйняття» і «художнє сприйняття». Виявляється поетапна підготовка до розуміння архітектурної мови та виразних прийомів архітектурного образу. Підкреслюється важливе значення ознайомлення з історичними пам’ятниками архітектури в процесі розвитку естетичного і художнього сприйняття архітектурного образу.Документ Формування творчого самовираження майбутніх вчителів образотворчого мистецтва через розуміння символу як засобу виразності художнього образу(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Гусєва, Катерина Василівна(uk) Нові соціокультурні умови вимагають від вчителя образотворчого мист ецтва не лише теоретичних та історичних знань образотворчого мистецтва, але і власного творчого самовираження. Результатом такого самовираження є створення твору мистецтва, який містить в собі художній образ, що виражається через символ і розглядається як явище складне та багатозначне.Документ Категорія художнього образу як проблема естетичного освоєння світу в процесі творчої діяльності студентів художньо-графічного відділення(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Кириченко, Олена Іванівна; Кириченко, Елена Ивановна; Kirichenko, Olena(uk) Розглядаються способи формування у студентів мистецьких спеціальностей розуміння категорії «художній образ». Визначається змістовна багатозначність таких понять, як «образ-задум», «образ-символ», «образ-знак», «метафора», «образ-сприйняття», аналізуються особливості створення образу в різних видах мистецтва і виражальні засоби, за допомогою яких відбувається образне наповнення твору в них. Виявляються педагогічні умови успішної творчої діяльності студента в процесі естетичного освоєння світу.Документ Концептуальне мислення як художньо-педагогічна проблема(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Гусєва, Любов Григорівна(uk) В статті розглядається актуальна проблема художньо-педагогічної освіти – формування у майбутніх фахівців концептуального мислення, як необхідної умови успішної професійної художньо-педагогічної діяльності.Документ Художньо-педагогічна проблема музично-виконавської майстерності(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Стукаленко, Зоя Михайлівна(uk) Стаття присвячена педагогічній проблемі музично-виконавської підготовки у навчальному процесі.Документ Епоха модерна в соціокультурному просторі Єлисаветграда(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Кириченко, Олена Іванівна(uk) В статті розглядаються особливості провінційного варіанту стилю модерн на прикладі Єлисаветграда, виявляється специфіка формування художнього образу міста з появою орієнтирів на стильові тенденції модерну.Документ Розвиток духовності особистості в процесі фахової підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Гусєва, Катерина Василівна(uk) У статті наголошується, що вчитель образотворчого мистецтва виступає носієм не лише спеціальних знань та умінь, але і носієм духовних цінностей. Духовне збагачення і вдосконалення кожної особистості відбувається протягом всього життя в тому числі і в процесі навчання. Гуманізація освіти та естетичне виховання спрямовано на формування гармонійної цілісної особистості, загальнокультурний її розвиток. Засобами естетичного виховання в мистецтві виступає художній образ. Художній образ є відображенням дійсності яке містить в собі не лише суб’єктивний досвід автора, його розуміння та відношення до об’єктів дійсності, але і відбитки культурно-історичного досвіду, естетичних цінностей, але і відбитки культурно-історичного досвіду, естетичних цінностей соціуму загалом. На їх базі і формується всебічно та гармонійно розвинута особистість із вищими моральними цінностями, естетичними канонами та ідеалами.Документ Ренесансна респектива як образне відображення зорового сприйняття навколишнього простору(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Бабенко, Леонід ВікторовичУ статті розглядаються питання зорового сприйняття художником навколишнього простору та відтворення його засобами образотворчого мистецтва.