Кафедра мистецької освіти
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/50
Переглянути
12 результатів
community.search.results.head
Документ Організаційно-педагогічні умови розвитку художньо-естетичного смаку майбутніх фахівців образотворчого мистецтва(ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Черкасов, Володимир Федорович; Cherkasov, Volodimer Fedorovich; Черкасов, Владимир Федорович(ua)У статті автором обґрунтовано сутність дефініцій «організаційно-педагогічні умови», «художньоестетичний смак», «майбутній фахівець образотворчого мистецтва», визначено, теоретично обґрунтувано, запроваджено та експериментально перевірено організаційно-педагогічні умови, які уможливлюють розвиток художньо-естетичного смаку майбутніх фахівців образотворчого мистецтва й ефективно впливають на підвищення якості професійної підготовки, реалізацію вимог художньо-інтелектуального розвитку та творчого удосконалення в мистецькій галузі. До організаційно-педагогічних умов розвитку художньоестетичного смаку майбутніх фахівців образотворчого мистецтва автором виокремлено наступні блоки: теоретичний блок, організаційний блок, методологічно-цільовий блок, змістовно-процесуальний блок, результативний блок. Реалізація організаційно-педагогічних умов здійснюється на засадах культурологічного, мистецтвознавчого, герменевтичного, системного, гуманістичного, компетентнісного, особистісно орієнтованого, діяльнісного, аксіологічного, дослідницько-зорієнтованого, модульного, контекстного підходів. Крім того, на основі наступних принципів: гуманізації, науковості, системності й послідовності, наступності, міжпредметності, вибору індивідуальної освітньої траєкторії, стабільності та динамічності, циклічності, усвідомленої перспективи. До того ж на формування організаційного, мотиваційного, мотиваційно-ціннісного, мотиваційно-цільового, полімотиваційного, ціннісно-орієнтаційного, інтелектуально-пізнавального, когнітивно-інтелектуального, координуючого, комунікативного, особистісного, світоглядного, рефлексивного, гедоністичного, знаннєвого та практично-діяльнісного критеріїв. Реалізація організаційно-педагогічних умов здійснюється поетапно, на підготовчому, відтворювальнотворчому, базовому, практично-технологічному, корекційно-розвивальному та конструктивно-творчому етапах дослідження. Обмотивовано, що фективним інструментом розвитку художньо-естетичного смаку майбутніх фахівців образотворчого мистецтва може бути самостійна робота студентів із впровадження електронного портфоліо.Документ Педагогічний супровід обдарованих дітей молодшого шкільного віку на уроках музичного мистецтва(ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Куркіна, Сніжана Віталіївна; Куркина, Снежана Виталиевна; Kurkina, Snizhana Vitalievna(uk) У даній статті автор вивчає специфіку роботи з обдарованими дітьми молодшого шкільного віку на уроках музичного мистецтва. З’ясовано сутність поняття «обдарована дитина», доведено, що створення спеціальних сприятливих умов для розвитку обдарованих дітей є педагогічною проблемою сучасної загальноосвітньої школи.Документ Герменевтичний підхід в контексті використання педагогічних технологій на уроках музичного мистецтва(ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Черкасов, Володимир Федорович; Черкасов, Владимир Федорович; Cherkasov, Volodymyr Fedorovich(uk) У статті автором обґрунтовано сутність дефініції «герменевтичний підхід» в музично-педагогічній освіті, презентовано використання педагогічних технологій на уроках музичного мистецтва в четвертих класах загальноосвітніх навчальних закладів, розкрито методику інтерпретації творів музичного мистецтва, залучення учнів до активної творчої діяльності як в процесі слухання так і в процесі виконання творів шкільного пісенного репертуару, доведено вплив музичного мистецтва на художньо-естетичне виховання молоді.Документ Особливості вивчення і використання виховних можливостей театрального мистецтва на уроках світової художньої культури та у позакласній роботі в школі(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Куркіна, Сніжана Віталіївна(uk) У статті розглядається специфіка театру як виду мистецтва, обгрунтовуються принципи використання виховного впливу театрального мистецтва на уроках світової художньої культури та у позакласній роботі в школі. Досліджуються особливості проведення театрально-творчої роботи з учнями початкової, середньої школи, старшокласниками.Документ The scientific understanding of the stucture of the perception of music as an interactive musical-pedagogical technology(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Cherkasov, Volodymyr Fedorovych; Черкасов, Володимир Федорович(uk) У статті порушуються питання наукового осмислення структури сприймання музики як інтерактивної музично-педагогічної технології вітчизняними і зарубіжними науковцями та методистами минулого і сучасності, котрі за тих чи тих умов розробляли зміст масового музичного виховання й загальної музичної освіти. Основна увага концентрується на різних поглядах і підходах до визначення змісту та основного структурних компонентів сприймання музики. Усвідомлення методичних підходів до виявлення етапів ознайомлення з музичним твором уможливив запропонувати наступну послідовність сприймання творів музичного мистецтва, а саме: презентація музичного твору; слухання музичного твору; інтерпретація інтонаційно-образного змісту твору; повторне слухання та обговорення на новому, вищому рівні.Документ Організація впливу на емоційно-почуттєву сферу учнів як необхідна складова уроків художньої культури в школі(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Куркіна, Сніжана Віталіївна(uk) В статті пропонуються до розгляду методи, які доцільно застосовувати в галузі педагогіки мистецтва з метою організації впливу на емоційно-почуттєву сферу учнів. Зроблено спробу обґрунтування ефективності методу художньо-педагогічної драматургії в процесі підготовки і проведення уроків художньої культури в школі.Документ Інтерактивні музично-педагогічні технології (сприймання музики)(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Черкасов, Володимир Федорович(uk) У статті обґрунтовано процес сприймання музики як інтерактивної музично-педагогічної технології.Документ Зміст загальної музичної освіти молоді(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Черкасов, Володимир Федорович(uk) У статті обґрунтовано мету, завдання і зміст загальної музичної освіти й художньо-естетичного виховання учнів загальноосвітніх навчальних закладів.Документ Концептуальні підходи до визначення змісту початкової, базової та повної середньої освіти (галузі: «Музика», «Музичне мистецтво», «Мистецтво»)(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Черкасов, Володимир Федорович(uk) У статті обґрунтовано мету, завдання, зміст і принципи початкової, базової та повної середньої освіти, які уможливлюють нові підходи до розв’язання завдань художньо-естетичного виховання молоді.Документ Виховання ціннісного ставлення учнів до музичного мистецтва на уроках художньої культури(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Куркіна, Сніжана Віталіївна(UA) У статті подано обґрунтування ефективності виховання ціннісного ставлення учнів старших класів до музичного мистецтва на уроках художньої культури. Окрім цього наведено зміст розробленої педагогічної технології виховання ціннісного ставлення до творів музичного мистецтва.