Кафедра мистецької освіти

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/50

Переглянути

community.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 10 з 11
  • Ескіз
    Документ
    Формування й розвиток інтелектуальних здібностей учнів початкової школи на уроках музичного мистецтва
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2021) Куркіна, Сніжана Віталіївна; Kurkina, Snezhana Vitalievna
    (ua) У статті проаналізовано різні підходи й погляди щодо можливостей ефективного розвитку інтелектуальних здібностей учнів початкових класів на уроках музичного мистецтва. У цьому контексті автор підкреслює особливе значення музики, творчої й виконавської діяльності. Зроблено висновки, що систематичні й цілеспрямовані уроки музичного мистецтва сприяють інтелектуальному й емоційному розвитку дітей, прискорюють процеси дорослішання й соціалізації.
  • Ескіз
    Документ
    Features of collective musical activity of students in extracurricular time
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Brodsky, Gennadiy Leonidovich; Бродський, Геннадій Леонідович; Бродский, Геннадий Леонидович
    (uk) Успішна діяльність учителя музики неможлива без стійкого інтересу до професії, до мистецтва, без творчого пошуку, самовдосконалення, бажання працювати з дітьми. Формування зазначених якостей особистості повинно відбуватися на студентській лаві як під час навчання, так і в позанавчальній діяльності. Цьому сприяє участь студентів у роботі аматорських музичних колективів як одній із форм організації художньо-творчої діяльності майбутнього педагога-музиканта.
  • Ескіз
    Документ
    Мова, музика, освіта як складники національної культури
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Гайдай, Лариса Володимирівна; Поворозко, Людмила Андріївна; Гайдай, Лариса Владимировна; Поворозко, Людмила Андреевна; Haidai, Larysa Volodymyrivna; Povorozko, Lyudmyla Andriivna
    (uk) У статті досліджено взаємозв’язок мови, музики, освіти як складників національної культури. Здійснено порівняльний аналіз картини світу, створеної засобами мови й музики, визначено роль мови, музики й освіти у формуванні національної культури. Доведено, що ціннісна семантика категорії «національна культура» полягає не тільки в можливості узагальнити рівні ієрархії музики, але й в урахуванні позамузичної специфіки: мови, освіти й науки як культурних феноменів окремого народу.
  • Ескіз
    Документ
    Формування готовності до професійного саморозвитку у майбутнього педагога-музиканта
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Шевченко, Інга Леонідівна
    (uk) У статті розглядаються особливості професійного саморозвитку майбутнього педагога-музиканта, визначаються структурні компоненти, критерії, показники готовності до саморозвитку та рівні їх прояву в професійній діяльності студентів творчого вищого навчального закладу.
  • Ескіз
    Документ
    Умови розвитку естетичних смаків учасників студентських художніх колективів
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Бродський, Геннадій Леонідович
    (uk) У статті йдеться про особливості формування та розвитку естетичних смаків студентів – учасників аматорських художніх колективів у рамках сучасної гуманітарно-культурологічної парадигми.
  • Ескіз
    Документ
    Виховання емоційної чутливості до музичного мистецтва у дітей дошкільного віку
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Куркіна, Сніжана Віталіївна; Kurkina, Snizhana
    (uk) У запропонованій статті автор намагається проаналізувати особливості музичного виховання дітей дошкільного віку. Розроблено комплекс критеріїв за допомогою яких можливо виявляти якісні характеристики емоційного відгуку на музику у дітей дошкільників. Сформульовано вікові показники рівня сформованості емоційної чутливості до музичного мистецтва у дітей молодшого, середнього й старшого дошкільного віку.
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток професійних якостей майбутніх педагогів-музикантів на заняттях студентських художніх колективів
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Шевченко, Інга Леонідівна; Бродський, Геннадій Леонідович
    (uk) У статті йдеться про особливості професійної підготовки студентів мистецького факультету, розглядаються нові підходи до формування і розвитку професійно цінних якостей особистості педагога-музиканта в колективній музичній творчості.
  • Ескіз
    Документ
    Взаємодія мистецтв як фактор підготовки педагога-музиканта поліхудожнього профілю
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Бродський, Геннадій Леонідович; Шевченко, Інга Леонідівна
    (uk) У статті йдеться про педагогічні закономірності і принципи формування майбутнього педагога-музиканта поліхудожнього профілю, якому притаманний інтегративний характер діяльності на основі поєднання функцій педагога, режисера, просвітянина, виконавця.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості формування загальноестетичної культури підлітків засобами музики
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Дідич, Галина Степанівна
    (uk) У статті розглядаються особливості формування загально-естетичної культури підлітків через формування свідомості, світогляду, різнобічних знань (морально-етичних, естетичних), відповідних поглядів, ідеалів, смаків, переконань, культури розумової праці.
  • Ескіз
    Документ
    Концептуальні підходи до визначення змісту початкової, базової та повної середньої освіти (галузі: «Музика», «Музичне мистецтво», «Мистецтво»)
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Черкасов, Володимир Федорович
    (uk) У статті обґрунтовано мету, завдання, зміст і принципи початкової, базової та повної середньої освіти, які уможливлюють нові підходи до розв’язання завдань художньо-естетичного виховання молоді.