Кафедра мистецької освіти
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/50
Переглянути
21 результатів
community.search.results.head
Документ Мистецтво рідного краю : штрихи з історії та культури(Середняк Т. К., 2024) Шевченко, Інга ЛеонідівнаДокумент Добір навчального художнього репертуару в класі сольного співу як складова фахової підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва(2023) Шевченко, Інга Леонідівна; Shevchenko, Inha Leonidivna(ua) В умовах модернізації вокально-хорової освіти постає питання щодо добору навчального педагогічного репертуару як найважливішої складової роботи зі студентом у класі сольного співу. У статті проаналізовано шляхи дослідження голосу, його виховання та розвитку вокальної техніки, визначено необхідність комплексного підходу до виховання співацьких навичок та музичних здібностей (тонального, ритмічного та гармонічного відчуттів, музичної пам’яті та слуху), що пов’язується з формуванням вокальних навичок, наголошено, що вокальний репертуар є фундаментом освітнього процесу і важливим засобом виховання співака. Розкрито технологію та методи добору навчального художнього репертуару для студентів – майбутніх вчителів музичного мистецтва у класі сольного співу, висвітлено принципи добору вокальних творів педагогічного репертуару. Визначено роль методично вірно підібраного репертуару у процесі професійної підготовки студентів, що потребує від викладача перспективного бачення педагогічного прoцесу, враховуючи індивідуальні здібності студента: темперамент, вокальні дані та загальний рівень музичної культури. Розкрито зміст вокальних жанрів: вокаліз, народна пісня, джазові композиції, романс, світовий хіт, які є складовими навчальнопедагогічного репертуару майбутнього вчителя музичного мистецтва. Запропоновано приклади музичних композицій, які сприятливо впливатимуть на вокальний розвиток студентавокаліста. Встановлено, що процес добору навчального вокального репертуару є найважливішою складовою роботи зі студентами у класі сольного співу. Добір навчального репертуару, виховання своєрідної манери співу та методика постановки співацького голосу – процеси, які мають здійснюватися паралельно, доповнюючи один одного, і є важливими складовими фахової підготовки та професійної діяльності студента – майбутнього вчителя музичного мистецтва.Документ Вокальна основа хорового мистецтва історичний та теоретичний аспекти(Середняк Т. К., 2023) Шевченко, Інга ЛеонідівнаДокумент Використання ідей В. О. Сухомлинського в професійній підготовці сучасного педагога-музиканта(КОД, 2018) Шевченко, Інга Леонідівна; Шeвченко, Инга Леонидовна; Sevchenko, Inha Leonidivna; Бродський, Геннадій Леонідович; Бродский, Геннадий Леонидович; Brodskyi, Hennadij Leonidovich(uk) У статті йдеться про використання ідей В. О. Сухомлинського для професійного становлення сучасного педагога-музиканта, визначення ролі різних видів мистецтва, зокрема музичного, у формуванні духовних цінностей, особистісних якостей, культури почуттів, сприйняття, художньо-образного мислення учнів, формування духовної культури особистості в процесі художнього пізнання.Документ Впровадження інноваційних технологій у професійну діяльність майбутнього педагога-музиканта(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Шевченко, Інга Леонідівна; Шeвченко, Инга Леонидовна; Shevchenko, Inha Leonidivna; Бродський, Геннадій Леонідович; Бродский, Геннадий Леонидович; Brodskyi, Hennadij Leonidovich(uk) Стаття присвячена розробці нових підходів до викладання фахових дисциплін на мистецькому факультеті з використанням сучасних інноваційних технологій, визначені основні завдання створення єдиного інформаційно-комунікаційного простору вишу, розкриті основні характеристики електронних ресурсів Вікі-ЦДПУ, Хмарка-ЦДПУ та MOODLE ЦДПУ, а також матеріали навчальних курсів «Методика викладання музичного інструмента», «Методика викладання диригування» та «Оркестровий клас».Документ Особливості організації дистанційного навчання студентів мистецького факультету при вивченні навчальної дисципліни «сучасні музично-педагогічні технології в закладах освіти»(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Шевченко, Інга Леонідівна; Шeвченко, Инга Леонидовна; Shevchenko, Inha Leonidivna(uk) Стаття присвячена обґрунтуванню необхідності створення та впровадження у професійній діяльності студентів мистецьких та музично-педагогічних факультетів педагогічних університетів інформаційних технологій як інструменту людської діяльності та принципово нового засобу навчання, а також розкриттю особливостей організації дистанційного навчання студентів мистецького факультету при вивченні навчальної дисципліни «Сучасні музично-педагогічні технології в закладах освіти» за допомогою електронних ресурсів Вікі-ЦДПУ, Хмарка-ЦДПУ та MOODLE ЦДПУ.Документ Оркестр народних інструментів (методика і практикум роботи з оркестром)(2018) Бродський, Геннадій Леонідович; Шевченко, Інга Леонідівна; Сметана, Сергій Олександрович(uk) У навчальному посібнику комплексно висвітлено особливості роботи з оркестром народних інструментів як однією з форм організації творчої діяльності студентів. Запропонований музичний матеріал репрезентований в концертному репертуарі народного оркестру популярної, класичної та сучасної української музики “Юність” та народного жіночого вокального ансамблю “Оріана” Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка. Подані у навчальному посібнику твори розраховані на різні рівні виконавської майстерності оркестрів народних інструментів, доступні для сприймання та художньої інтерпретації і спрямовані на розвиток виконавської культури та удосконалення фахової майстерності студентів. Запропонована редакція дає можливість використовувати ці твори у роботі з навчальними оркестрами й ансамблями вищих педагогічних і мистецьких навчальних закладів різних рівнів акредитації та колективами аматорської художньої творчості. Для викладачів і студентів вищих та середніх навчальних педагогічних і мистецьких закладів.Документ Development of creative and interpretive competences of the future teacher-musician in the process of conducting education(PPE Tsoma S.P., 2017) Шевченко, Інга Леонідівна; Shevchenko, I.Документ Основи вокально-інструментального виконавства(LAP LAMBERT Academic Publishing, 2018) Бродський, Геннадій Леонідович; Шевченко, Інга ЛеонідівнаДокумент Вокальний ансамбль як форма організації музично-творчої діяльності майбутнього педагога-музиканта(ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Шевченко, Інга Леонідівна; Бродський, Геннадій Леонідович; Шeвченко, Инга Леонидовна; Бродский, Геннадий Леонидович; Shevchenko, Inha Leonidivna; Brodskyi, Gennadiy Leonidovych(uk) Стаття присвячена дослідженню можливостей вокально-ансамблевого музикування як активного засобу музичного і морально-естетичного виховання, визначено типи та характерні риси вокальних ансамблів, учасників яких поєднує спільна мета – сценічне втілення художнього образу твору.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »