Кафедра мистецької освіти

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/50

Переглянути

community.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Формування авторської спроможності як професійно-особистісної якості майбутнього фахівця
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Стратан-Артишкова, Тетяна Борисівна; Стратан-Артышкова, Татьяна Борисовна; Stratan-Artyshkova, Tatyana Borysivna
    (ua) Стаття присвячена формуванню авторської спроможності як професійно-особистісної якості, що забезпечує здатність майбутнього вчителя бути автором власного життя і професійної діяльності. Розв’язується актуальна проблема впровадження у зміст професійної підготовки майбутнього вчителя творчо-проектувальної діяльності, яка характеризується здатністю майбутніх фахівців до інноваційного пошуку, передбачає досягнення майбутніми фахівцями інтегральної вершини – сформованості авторської спроможності як професійно значущої особистісної якості. Визначаються основні критерії сформованості авторської спроможності майбутнього вчителя: ціннісно-мотиваційний (сформованість системи цінностей особистості, усвідомлення значення своєї професії в розвитку духовно-творчої особистості); когнітивно-компетентнісний (ступінь сформованості фахових компетентностей, поліхудожньої обізнаності, здатності до цілісного аналізу і синтезу); творчо-діяльнісний (здатність до самовираження в різних видах творчо-проектувальної діяльності); творчо-презентативний (здатність оприлюднювати, презентувати, виявляти організаторські здібності, залучати інших до спільної творчості), рефлексивно-аналітичний (здатність здійснювати оцінку та самооцінку, аналіз та самоаналіз).
  • Ескіз
    Документ
    Conceptual foundations of development of the author’s ability of the future teacher of music
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Stratan-Artyshkova, Tetiana; Стратан-Артишкова, Тетяна Борисівна; Стратан-Артишкова, Татьяна Борисовна
    (uk) У статті розкривається інноваційний контекст реконструювання змісту професійної підготовки майбутнього педагога-музиканта на основі розвитку його суб’єктних характеристик, зокрема авторської спроможності, як основи внутрішнього духовно-творчого саморозвитку майбутнього фахівця. У структурі творчо-виконавської підготовки виокремлюється інноваційний характер композиторсько-виконавської діяльності, визначається поняття «авторська спроможність», у процесі якої розкривається унікальний особистісний потенціал, здатність до самотворчості, самовираження і самореалізації майбутнього педагога-музиканта.
  • Ескіз
    Документ
    Авторська спроможність як системоутворювальний фактор композиторсько-виконавської діяльності майбутнього вчителя музичного мистецтва
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Стратан-Артишкова, Тетяна Борисівна
    У статті розкривається сутність авторської спроможності як інтегрованої професійно значущої особистісної якості майбутнього вчителя музичного мистецтва. Підкреслюється значення композиторсько-виконавської діяльності студентів у формуванні внутрішніх компонентів авторської спроможності, (ціннісно-мотиваційного, когнітивно-знаннєвого, творчо-діяльнісного, сценічно-виконавського, рефлексивно-оцінювального), що у результаті констатує якісно новий рівень професійної підготовки майбутніх фахівців.