Кафедра мистецької освіти
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/50
Переглянути
5 результатів
community.search.results.head
Документ Digital art як інтерактивна форма освоєння сучасного культурного простору в теорії та практиці художньої освіти(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Кириченко, Олена Іванівна; Кириченко, Елена Ивановна; Kirichenko, Helena Ivanovna(uk) Розглядається цифрове мистецтво як особлива інтерактивна форма мистецтва новітніх технологій, яка здатна підвищити високу мотивацію і творчий потенціал в навчальному процесі. Цифрове мистецтво має ряд основоположних принципів, серед яких основними є інтерактивність і спрямованість на комунікацію. Виявляються можливості використання деяких форм digital art, де майбутні фахівці зможуть реалізувати свої творчі здібності в нетрадиційних художніх практиках, використовуючи вже набуті навички та знання під час навчання живопису та рисунку.Документ Актуальні проблеми вивчення сучасного мистецтва(ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Кириченко, Олена Іванівна; Кириченко, Елена Ивановна; Kirichenko, Helen Ivanivna(uk) Окреслено проблеми у вивченні сучасного мистецтва, розуміння якого формує у студентів уявлення про зміни художньої картини світу в ХХ столітті і про взаємодію новітніх форм творчості з образотворчою традицією. Розглянуто дефініції та хронологічні рамки, визначені інституції, які дозволяють ідентифікувати статус твору сучасного мистецтва. Виявлено характерні види і форми сучасних естетичних практик. Позначена проблема сприйняття і розуміння художньої мови новітніх течій.Документ Актуальні проблеми дизайну сучасного міського середовища в контексті підготовки майбутніх фахівців художньо-графічних відділень(КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Кириченко, Олена Іванівна; Малежик, Юлія Миколаївна; Кириченко, Елена Ивановна; Малежик, Юлия Николаевна; Kyrychenko, Olena Invanivna; Malezhyk, Yuliya Mykolayivna(uk) Розглядаються актуальні проблеми дизайну сучасного міського середовища в контексті вивчення дисциплін дизайнерського напрямку студентами художньо-графічного відділення. Увага приділена екологізації міського простору на всіх рівнях оформлення середовища, виділені окремі сфери створення комфортних для людини міських зон за допомогою етнічних мотивів, виявлено шляхи розвитку дизайнерського мислення у студентів на основі використання національних традицій.Документ Розвиток естетичного і художнього сприйняття архітектурного образу в студентів художньо-графічного відділення(КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Кириченко, Олена Іванівна; Кириченко, Елена Ивановна; Kirichenko, Helena Ivanovna(uk) Розглядаються актуальні проблеми естетичного і художнього сприйняття архітектурного образу студентами художніх спеціальностей. Визначається специфіка категорій «естетичне сприйняття» і «художнє сприйняття». Виявляється поетапна підготовка до розуміння архітектурної мови та виразних прийомів архітектурного образу. Підкреслюється важливе значення ознайомлення з історичними пам’ятниками архітектури в процесі розвитку естетичного і художнього сприйняття архітектурного образу.Документ Категорія художнього образу як проблема естетичного освоєння світу в процесі творчої діяльності студентів художньо-графічного відділення(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Кириченко, Олена Іванівна; Кириченко, Елена Ивановна; Kirichenko, Olena(uk) Розглядаються способи формування у студентів мистецьких спеціальностей розуміння категорії «художній образ». Визначається змістовна багатозначність таких понять, як «образ-задум», «образ-символ», «образ-знак», «метафора», «образ-сприйняття», аналізуються особливості створення образу в різних видах мистецтва і виражальні засоби, за допомогою яких відбувається образне наповнення твору в них. Виявляються педагогічні умови успішної творчої діяльності студента в процесі естетичного освоєння світу.