Кафедра мистецької освіти

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/50

Переглянути

community.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Features of collective musical activity of students in extracurricular time
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Brodsky, Gennadiy Leonidovich; Бродський, Геннадій Леонідович; Бродский, Геннадий Леонидович
    (uk) Успішна діяльність учителя музики неможлива без стійкого інтересу до професії, до мистецтва, без творчого пошуку, самовдосконалення, бажання працювати з дітьми. Формування зазначених якостей особистості повинно відбуватися на студентській лаві як під час навчання, так і в позанавчальній діяльності. Цьому сприяє участь студентів у роботі аматорських музичних колективів як одній із форм організації художньо-творчої діяльності майбутнього педагога-музиканта.
  • Ескіз
    Документ
    Умови розвитку естетичних смаків учасників студентських художніх колективів
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Бродський, Геннадій Леонідович
    (uk) У статті йдеться про особливості формування та розвитку естетичних смаків студентів – учасників аматорських художніх колективів у рамках сучасної гуманітарно-культурологічної парадигми.
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток професійних якостей майбутніх педагогів-музикантів на заняттях студентських художніх колективів
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Шевченко, Інга Леонідівна; Бродський, Геннадій Леонідович
    (uk) У статті йдеться про особливості професійної підготовки студентів мистецького факультету, розглядаються нові підходи до формування і розвитку професійно цінних якостей особистості педагога-музиканта в колективній музичній творчості.
  • Ескіз
    Документ
    Взаємодія мистецтв як фактор підготовки педагога-музиканта поліхудожнього профілю
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Бродський, Геннадій Леонідович; Шевченко, Інга Леонідівна
    (uk) У статті йдеться про педагогічні закономірності і принципи формування майбутнього педагога-музиканта поліхудожнього профілю, якому притаманний інтегративний характер діяльності на основі поєднання функцій педагога, режисера, просвітянина, виконавця.
  • Ескіз
    Документ
    Формування творчої особистості майбутнього педагога-музиканта
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Шевченко, Інга Леонідівна; Бродський, Геннадій Леонідович
    У статті йдеться про особливості формування креативності майбутнього педагога-музиканта в процесі професійної підготовки, виокремлюються компоненти креативності, основні етапи її становлення та педагогічні умови формування.