Кафедра математики та методики її навчання

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/61

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Статистичний аналіз та прогноз Глобального індексу продовольчої безпеки для України
    (2024) Ломакіна, Дарина Геннадіївна
    (ua) У магістерській роботі досліджено теоретичні та практичні аспекти статистичного аналізу та прогнозування Глобального індексу продовольчої безпеки України. Розглянуто методологічні підходи до оцінки продовольчої безпеки та особливості розрахунку індексу. Проведено комплексний статистичний аналіз динаміки та структури індексу для України за 2020-2022 роки. Здійснено порівняльний аналіз показників продовольчої безпеки України та інших країн. Побудовано економетричні моделі для виявлення ключових факторів впливу на індекс. Розроблено прогноз значень індексу на 2024-2026 роки за різними сценаріями. Запропоновано комплекс рекомендацій щодо підвищення рівня продовольчої безпеки України. (en) The master's thesis investigates theoretical and practical aspects of statistical analysis and forecasting of the Global Food Security Index for Ukraine. Methodological approaches to food security assessment and peculiarities of index calculation are considered. A comprehensive statistical analysis of the dynamics and structure of the index for Ukraine for 2020-2022 has been conducted. A comparative analysis of food security indicators of Ukraine and other countries has been carried out. Econometric models have been built to identify key factors influencing the index. A forecast of index values for 2024-2026 has been developed under different scenarios. A set of recommendations for improving Ukraine's food security level has been proposed.
  • Ескіз
    Документ
    Формування умінь оперувати статистичними показниками гендерної рівності у майбутніх фахівців з освітніх вимірювань
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Пасічник, Наталя Олексіївна; Ріжняк, Ренат Ярославович; Pasichnyk, Nataliy; Rizhniak, Renat; Пасечник, Наталья; Рижняк, Ренат
    (ua) Стаття присвячена розкриттю змісту формування умінь оперувати статистичними показниками гендерної рівності у майбутніх фахівців з освітніх вимірювань за спеціалізацією «Гендерні студії: науковий аспект» у різноманітних дослідницьких ситуаціях. В результаті дослідження автори прийшли до висновку, що формування умінь оперувати статистичними показниками гендерної рівності у процесі практичної підготовки магістрів за спеціалізацією «Гендерні студії: науковий аспект» характеризується такими особливостями: по-перше, практика використання змодельованих навчальних ситуацій на основі статистичного та якісного аналізу освітньої сфери Кіровоградської області сприяє тому, що студенти отримали можливість системно реалізувати теоретичну й практичну складову підготовки, цим самим ґрунтовніше засвоїти базові категорії основ гендерних досліджень; по-друге, необхідність проведення якісного аналізу отриманих розрахункових даних стимулює пізнавальну активність й самоосвітню діяльність студентів; по-третє, важливим компонентом практичної підготовки за запропонованою методикою стало формування в студентів умінь проводити узагальнення та формулювати системні висновки з проведеної серії гендерних статистичних та якісних досліджень.