Кафедра математики та методики її навчання
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/61
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Особливості використання stem-технологій в навчанні математики(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Ботузова, Юлія Володимирівна; Botuzova, Yliy(ua) Стаття присвячена сучасному напряму в освіті, який має назву STEM. Здійснено короткий огляд нормативно-правових документів, які спрямовані на активне впровадження STEM-освіти в Україні. Зокрема, це план заходів щодо впровадження STEM-освіти в Україні, проект концепції STEM-освіти, методичні рекомендації щодо впровадження STEM-освіти в навчальних закладах. Розглядаються сучасні різновиди абревіатури STEM, які існують на сьогодні в світі. Піднімається проблема використання STEM-технологій в навчанні математики. Аналізуються дидактичні особливості інтегрованих уроків та повсякденного використання прикладних задач різного змісту. Постає питання підготовки вчителів, діяльність яких не обмежується викладанням власного предмету, а таких фахівців, що здатні до здійснення міждисциплінарних зв’язків та усвідомлюють значущість професійних знань в контексті соціокультурного простору.Документ Про інтеграцію форм організації навчання математики в загальноосвітній школі(КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Нічишина, Вікторія Вікторівна; Ничишина, Виктория Викторовна; Nichyshyna, V. V.(uk) У статті розглянуто інтеграцію форм організації навчання як один із можливих шляхів формування в учнів загальноосвітніх шкіл умінь позитивної самооцінки, критичного мислення, самостійного вирішення нестандартних навчальних та життєвих завдань, творчої самоорганізації тощо. Обґрунтовано ефективність наступних форм організації навчання математики в загальноосвітній школі: кейс-технології, методу проектів, інтегрованих уроків, уроків-ігор. Виявлено, що їх інтеграція дає можливість розглядати математичні знання і вміння не як самоціль, а як можливість обстоювати свою позицію, аргументувати власну точку зору, доводити правильність або хибність окремих положень, ставити запитання вчителеві, чути позицію й точку зору іншої людини, рецензувати відповіді товаришів, ділитися власними знаннями з іншими, тобто як засіб розвитку особистості учня, використання математичних знань для задоволення пізнавальних і практичних потреб.