Кафедра математики та методики її навчання
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/61
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Документ Існування інваріантних тороїдальних множин систем інтегро-диференціальних рівнянь(КДПУ ім. В. Винниченка, 2008) Завізіон, Геннадій Віталійович; Ключник, Інна Геннадіївна(uk) Доведено існування диференційованих інваріантних торів систем інтегро-диференціальних рівнянь.Документ Деякі питання структурної теорії додавання множин(КДПУ ім. В. Винниченка, 2006) Євладенко, Володимир Миколайович; Пігарьов, Ю. П.(uk) Доведено теорему про існування множин, а також знайдені значення у вершинах критичних трикутників.Документ Узагальнена генератриса Без’є(КДПУ ім. В. Винниченка, 2008) Волков, Юрій Іванович(uk) У цій статті розглядаються властивості узагальненого перетворення Безьє, його застосування для наближення функцій та побудови кривих.Документ Пределы векторных мер в пространствах Фреше(КДПУ ім. В. Винниченка, 2006) Романов, Володимир Олександрович(uk) Розв’язане питання про те, які міри в просторах Фреше можуть бути зображені як границі аналітичних векторних мір в топологіях збіжності за варіацією, відносно напівваріації та збіжності на системі вимірних множин.Документ Інноваційні та сучасні педагогічні технології навчання математики(КДПУ ім. В. Винниченка, 2009) Авраменко, Ольга Валентинівна; Лутченко, Людмила Іванівна; Ретунська, Вікторія Вікторівна; Ріжняк, Ренат Ярославович; Шлянчак, Світлана ОлександрівнаРобота спрямована на формування досвіду творчої діяльності учителів математики (студентів заочного відділення фізико-математичного факультету), на збагачення їх знань з теорії організації групової навчальної діяльності молодших школярів, самостійної роботи учнів основної школи й умінь застосовувати її в практиці навчання математики. Методичні особливості викладання теорії ймовірностей у закладах профільного типу, його прикладна спрямованість представлені у посібнику як пошук шляхів вирішення проблеми розвитку в школярів імовірнісно-стати-стичного мислення. Приклади використання можливостей універсальної математичної системи MAPLE для розв’язування задач допоможуть вчителеві на факультативних заняттях з математики підвищити інформаційну культуру старшокласників, сформувати навички комп’ютерного контролю за ходом розв’язання. У посібнику показане використання дидактичних ігор при вивченні математики на уроках та в позаурочний час, уміщено сценарії різних форм позакласних заходів. Методичні доробки авторів будуть корисні для студентів фізико-математичних факультетів педагогічних вузів та вчителів математики закладів освіти.