Кафедра математики та методики її навчання
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/61
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Використання технологій вітагенного навчання при викладанні математики в школі(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Вдовенко, Вікторія Віталіївна(uk) Автор статті розглядає можливості використання технологій вітагенного навчання при викладанні математики в школі. Особливу увагу приділено прийому тимчасової просторової, змістовної синхронізації освітніх проекцій.Документ Український педагог і методист Микола Володкевич(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Вдовенко, Вікторія Віталіївна; Гур’янова, Оксана Віталіївна; Постолатій, Віталій Володимирович(uk) В статті здійснено спробу аналізу педагогічної спадщини М. Володкевича, зокрема, акцент зроблено саме на дидактичних поглядах видатного педагога.Документ Боротьба української громадськості за розв’язання мовної проблеми в народних школах (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.)(КДПУ ім. В. Винниченка, 2009) Вдовенко, Вікторія Віталіївна(uk) У статті висвітлено маловідомі сторінки історії боротьби української громадськості за розв’язання мовної проблеми в народних школах у другій половині ХІХ – на початку ХХ ст. Важливу роль у цих змаганнях відіграли педагогічні з’їзди та з’їзди отців-законовчителів.Документ Задачі заочної фізико-математичної школи(КДПУ ім. В. Винниченка, 2008) Вдовенко, Вікторія Віталіївна; Сальник, Ірина Володимирівна; Шевченко, Наталія ГригорівнаУ посібнику на основі узагальнення досвіду роботи заочної фізико-математичної школи Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка подано методику й аналіз розв’язування основних типів завдань з математики й фізики. Він покликаний допомогти старшокласникам і абітурієнтам у стислі терміни систематизувати свої знання, удосконалити навички, застерегти від можливих помилок, а отже краще підготуватися до незалежного тестування з математики й фізики. Посібник буде корисним випускникам загальноосвітніх шкіл, а також учителям та студентам фізико-математичних факультетів педагогічних університетів.