Кафедра математики та методики її навчання
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/61
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Тестові завдання з математичного аналізу. Ч. 2. Границя функції(ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Авраменко, Ольга Валентинівна; Шевченко, Наталія Григорівна; Білецька, Юлія Григорівна(uk) Збірник містить короткі теоретичні відомості, приклади та тестові завдання з теми «Границя функції», акцентуючи увагу на задачах з доведенням. Тести дозволяють швидко оцінити знання, вміння та навички студентів з вказаної теми. Наведена інструкція щодо проведення та оцінювання тестів, рекомендована література. Рекомендується студентам спеціальності «Середня освіта (математика)», «Статистика», «Математика», «Прикладна математика», «Комп’ютерні науки» у процесі вивчення математичного аналізу та при підготовці до державної атестації.Документ Тестові завдання з математичного аналізу. Ч. 1. Числова послідовність(ЦДПУ імені Володимира Винниченка, 2017) Авраменко, Ольга Валентинівна; Шевченко, Наталія Григорівна; Білецька, Юлія Григорівна(uk) Збірник містить короткі теоретичні відомості, приклади та тестові завдання з теми «Границя числової послідовності», акцентуючи увагу на задачах з доведенням. Тести дозволяють швидко оцінити знання, вміння та навички студентів з вказаної теми. Наведена інструкція щодо проведення та оцінювання тестів, рекомендована література. Рекомендується студентам спеціальності «Середня освіта (математика)», «Статистика», «Математика», «Прикладна математика», «Комп’ютерні науки» у процесі вивчення математичного аналізу та при підготовці до державної атестації.Документ Оцінювання розуміння логіки доведення тверджень в теорії границь послідовностей(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Авраменко, Ольга Валентинівна; Білецька, Юлія Григорівна(uk) Стаття присвячена розробці тесту для контролю вмінь доводити задачі теорії границь послідовностей та аналізу його впровадження. В статті наведені окремі приклади, показана доцільність використання тестових завдань. Окреслено перспективи розробки дистанційного курсу навчання та застосування системи мережевого тестування.