Кафедра української філології та журналістики

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/6

Переглянути

community.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Краєзнавство як регіональний компонент у професійній підготовці майбутнього фахівця
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Громко, Тетяна Василівна; Данилюк, Оксана Климівна; Громко, Татьяна Васильевна; Данилюк, Оксана Климовна; Gromko, Tatyana Vasylivna; Danylyk, Oksana Klimivna
    (uk) Краєзнавство як регіональний компонент використовується в контексті професійної підготовки майбутнього фахівця. Систематизація роботи в цьому напрямку полягає у співпраці та спільній діяльності університету з установами й організаціями, школами та соціокультурними установами, у вивченні практичного краєзнавства, а також у вдосконаленні інноваційних підходів до проведення краєзнавчих досліджень. Вони мають не тільки теоретичну, а й велику практичну значимість, сприяють розкриттю внутрішнього ціннісного потенціалу особистості вихователя і вихованця, їх самовизначення, саморозвитку та самовдосконалення.
  • Ескіз
    Документ
    Робота з газетними текстами під час вивчення курсу «Українська мова (за професійним спрямуванням)»
    (КОД, 2018) Громко, Тетяна Василівна; Hromko, Tatiana
    (uk) Сьогодні звертається увага на роль засобів масової інформації, і при цьому значення читання газетних текстів у процесі навчання української мови є винятковим: це й джерело інформації з фаху, і засіб підвищення рівня володіння мовою, й предмет всебічної обізнаності тощо. У статті розглядається робота з газетними текстами студентів політологічних та історичних спеціальностей у процесі та основні методи роботи з ними при вивченні курсу «Українська мова (за професійним спрямування)». Газети подають найважливіші аспекти суспільно-політичного життя, не орієнтуватися в яких студенти гуманітарного профілю просто не можуть. Подано фрагмент укладеного автором вебліографічного покажчика «Електронні газети». Ураховуючи дидактичний принцип послідовності організації навчально-пізнавального процесу курсу, нами було виділено чотири етапи моделі поетапної організації роботи з періодикою: діагностико-підготовчий, процесуальний, контрольно-коригувальний, першоджерельний, при яких наводяться стислі характеристики видів роботи з газетними текстами. Указані напрямки роботи сприяють пошуку оптимальних форм організації роботи з газетним матеріалом: це завдання на контроль розуміння змісту тексту, завдання на відтворення матеріалу статті, а також ряд творчих завдань з використанням лексичного матеріалу і змістовних елементів статті. При цьому обов'язково варто враховувати: рівень підготовки студентів із предмета, їхню загальну ерудицію, досвід викладача, використання конкретної лексики, фразеології.