Факультет української філології, іноземних мов та соціальних комунікацій
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/4
Переглянути
6 результатів
Фільтри
Налаштування
Результати пошуку
Документ Місце й роль інформаційних освітніх технологій в підготовці майбутніх вчителів математики та інформатики(ЦДУ ім. В. Винниченка, 2024) Капітан, Тетяна Анатоліївна; Kapitan, Tetiana Anatoliivna(ua) Теоретична й практична значущість методики комп’ютерних технологій навчання вищої математики спонукала обрати проблему дослідження, яка полягає в пошуку й реалізації шляхів і засобів організації й упровадження комп’ютерних технологій у процес навчання математики. Стрімкий науково-технічний прогрес, суцільна інформатизація та комп’ютеризація суспільства, виникнення нових технологій виробництва, розвиток інформаційно-комунікаційних технологій потребують висококваліфікованих фахівців, спроможних швидко адаптуватися до нових умов на виробництві й на світовому ринку праці. Система вищої освіти України зобов’язана готувати таких спеціалістів для науки та народного господарства. У національній доктрині розвитку освіти України у XXI ст., Державній програмі «Інформаційні та комунікаційні технології в освіті і науці» наголошено на важливості впровадження в освітній процес особистісно розвивальних технологій, зокрема інформаційно-комунікаційних. Наявність комп’ютерної техніки є важливим фактором розв’язання проблеми комп’ютеризації у фаховій підготовці студентів. Для ефективного впровадження інформаційних технологій науково-педагогічні працівники мають усвідомити цілі та завдання, провідні тенденції, напрями та шляхи впровадження інформаційних технологій в освітній процес закладу вищої освіти. Окрім того, варто розуміти можливості комп’ютерної техніки та спеціалізованого програмного забезпечення в поданні навчального матеріалу та в управлінні пізнавальними діями студентів. Фахову підготовку майбутніх учителів потрібно зорієнтувати на забезпечення інтегрованої моделі навчання й спрямувати на формування в здобувачів вищої освіти системи загальних і спеціальних (фахових) компетентностей та особистісних якостей, важливих для успішної організації професійної діяльності. Першорядними змістовими компонентами фахової підготовки майбутніх педагогів є знання предметів (математики, інформатики, фізики, економіки, менеджменту тощо) та їх міжпредметної взаємодії; розуміння методики їх викладання; уміння використовувати ці знання в освітній діяльності та готовність застосовувати вироблені компетенції в професійній діяльності. Вивчення мережевих технологій сприяє розвитку інформаційного світогляду студента, що пов’язано з формуванням інформаційної картини світу, розкриттям ролі у ній мережевих технологій, обґрунтуванням фундаментальної ролі теорії комп’ютерних мереж у розробленні й функціонуванні інформаційних систем. Також вагомою є роль вивчення мережевих технологій у розвитку інформаційного потенціалу студентів у процесі вдосконалення організаційних, мовленнєвих, пізнавальних, пошукових умінь та навичок. (en) The theoretical and practical significance of the methodology of computer technologies for teaching higher mathematics led to choose the research problem, which consists of finding and implementing the ways and means of organizing and implementing computer technologies in the process of teaching mathematics. Rapid scientific and technical progress, continuous informatization and computerization of society, the emergence of new production technologies, the development of information and communication technologies require highly qualified specialists who are able to quickly adapt to new conditions in production and the global labor market. The system of higher education of Ukraine is obliged to train such specialists for science and national economy. The national doctrine of education development of Ukraine in the 21st century, the State program «Information and communication technologies in education and science» emphasizes the importance of introducing personal development technologies, in particular information and communication ones, into the educational process. The availability of computer equipment is an important factor in solving the problem of computerization in professional training of the students. For the effective introduction of information technologies, scientific and pedagogical workers must understand the goals and objectives, leading trends, directions and ways of introducing information technologies into the educational process of the higher education institution. In addition, it is worth understanding the capabilities of computer technology and specialized software in presenting educational material and managing students' cognitive actions. The professional training of the future teachers should be oriented towards providing an integrated model of education and have to be aimed at the formation of the system of general and special (professional) competences and personal qualities of the students, which are important for the successful organization of their professional activities. The primary content components of the professional training of the future teachers are the knowledge of subjects (mathematics, computer science, physics, economics, management, etc.) and their intersubject interaction; understanding the methodology of their teaching; the ability to use this knowledge in the educational activities and the readiness to apply the developed competencies in the professional activities. The study of network technologies contributes to the development of the student's information worldview, which is related to the formation of the information picture of the world, the disclosure of the role of network technologies in it, the justification of the fundamental aspect of the theory of computer networks in the development and functioning of thr information systems. Also, the place of studying network technologies in the development of the information potential of the students in the process of improving organizational, speech, cognitive, search abilities and skills is significant.Документ Предметно-мовне інтегроване навчання (СLIL) як ефективна методика вивчення іноземної мови майбутніми фахівцями у галузі спорту(ЦДУ ім. В. Винниченка, 2024) Тесцова, Олеся Олександрівна; Testsova, Olesya Oleksandrivna(ua) Вивчивши найсучасніші світові освітні практики, можна зрозуміти зацікавленість педагогів професійної освіти у предметно-мовному інтегрованому навчанні. Глобалізація, міжнародні економічна та соціальна співпраці стимулюють фахівців будь-якої галузі вивчати іноземні мови. Універсальною мовою міжнародного спілкування безсумнівно є англійська мова, яка широко застосовується в усіх сферах нашого життя. Знання англійської мови в нинішній час грає все більш важливу роль у пристосуванні кожного до сучасних світових умов і дає просто величезні переваги у професійній діяльності. Відповідно не слід недооцінювати важливість володіння англійською мовою майбутніми фахівцями спортивної галузі. У статті розглянуто методику предметно-мовного інтегрованого навчання (СLIL), як складову ефективного опануванняіноземної мови студентами факультетів фізичного виховання. Проаналізовано вплив міжнародних освітніх практик на інтенсивність застосування даного підходу в процесі викладання іноземної мови в українських закладах вищої освіти. Визначено переваги та недоліки методики інтегрованого навчання під час формування іншомовної комунікативної компетенції у студентів факультету фізичного виховання. Обґрунтовано доцільність використання предметно-мовного навчання та уникнення деяких традиційних форм вивчення іноземної мови. Це надасть можливість викладачам іноземної мови глибше досліджувати сферу спортивного виховання та застосовувати набуті знання під час викладання іноземної мови. Зазначено, що підбір актуального та цікавого навчального матеріалу активізує мотивацію та бажання студентів вивчати іншомовну професійну лексику. (en) Having studied the most modern world educational practices, one can understand the interest of vocational teachers in subject and language integrated learning. Globalization, international economic and social cooperation encourage specialists in any field to learn foreign languages. The universal language of international communication is undoubtedly English, which is widely used in all spheres of our lives. Nowadays, knowledge of English is playing an increasingly important role in adapting everyone to the modern world conditions and provides huge advantages in professional activities. Accordingly, the importance of English language proficiency for future sports professionals should not be underestimated. The article considers the methodology of subject and language integrated learning (SLIL) as a component of effective foreign language acquisition by students of physical education faculties. The influence of international educational practices on the intensity of this approach in the process of teaching a foreign language in Ukrainian higher education institutions is analyzed. The advantages and disadvantages of the methodology of integrated teaching in the formation of foreign language communicative competence of students of the faculty of physical education are determined. The expediency of using subject-oriented language teaching and avoiding some traditional forms of foreign language learning is substantiated. This will allow foreign language teachers to explore the field of sports education more deeply and apply the acquired knowledge in teaching a foreign language. It is noted that the selection of relevant and interesting educational material activates students' motivation and desire to learn foreign professional vocabulary.Документ Formation of Media Educational Skills of a Future Teacher in the Professional Training(2020) Пикалюк, Роман Володимирович; Pykaliuk, R.; Semenog, O.; Semenikhina, O.; Oleshko, P.; Prima, R.; Varava, O.(en) The article deals with the solution of the problem of media education skills formation of the future teacher in the process of vocational training. The concept of “media education skills of the future teacher” is interpreted as a set of intellectual and practical actions that provide the ability of the individual to perform actions in search consciously, selection, processing, analysis, creation of media texts of different styles and genres, projecting and preparation of the results of media education activities. The groups of media-educational skills of the future teacher-dictionary are distinguished: language- communicative, analytical-interpretative, text-genre skills, information-technological, projecting. The model of media and educational skills formation of future language-teachers in the process of vocational training is developed and implemented. The model covers theoretical and methodological, substantive-procedural and diagnostic- resultant blocks, and is based on personal, competence, praxeological, cultural, text-centric approaches, involves taking into account didactic principles of interdisciplinary integration and aesthetics value of media texts. The effectiveness of the selected forms, methods and means, the result of which are formed by the ability to perceive, critically read, analyze, interpret, create media texts of different styles and genres through the creative application of professional theoretical knowledge, practical skills and techniques of media analysis, has been empirically confirmed. The sample size comprised the experimental group (EG) – 132 students and the control group (CG) – 124 students. Exclusive author’s tests were developed to confirm the validity of the results, which were processed according to Pearson’s criterion.Документ Scientific-methodical ensuring of individualizationof professional training of future foreign language teachers: criteria and indicators(Видавець Лисенко В. Ф., 2017) Chernionkov, Yaroslav Oleksandrovych; Черньонков, Ярослав Олександрович(uk) У статті здійснено психолого-педагогічний аналіз змісту понять «критерій», «критерій індивідуалізації професійної підготовки майбутнього вчителя іноземних мов» у процесі професійної підготовки у вищих навчальних педагогічних закладах. Автором було ґрунтовно досліджено зміст та структуру даного поняття; подано власне визначення; запропоновано власно створену систему критеріїв та показників індивідуалізації професійної підготовки саме вчителя іноземних мов; було зазначено, що структура індивідуалізації професійної підготовки майбутнього вчителя іноземних мов може відбуватися в єдності наступних взаємопов’язаних критеріїв: особистісного, пізнавально-орієнтовного, діяльнісно-рефлективного, контрольно-прогностичного, творчо-продуктивного. В рамках докторського дисертаційного дослідження було проведено черговий етап педагогічного експерименту (критерії та показники індивідуалізації) в умовах спеціально створеного середовища.Документ Participation in socially beneficial activity: a prerequisite for effective professional training of future foreign language teachers(КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Chernionkov, Yaroslav Oleksandrovych; Черньонков, Ярослав Олександрович; Чернёнков, Ярослав Александрович(ru) Данное исследование было проведено с целью определения и апробации основных типов общественно-полезной деятельности студентов на первых курсах обучения на факультетах иностранных языков высших учебных заведений и является важным этапом подготовки диссертационного исследования. В частности, был проведен подробный теоретический и обширный практический анализ различных видов исследуемой деятельности студентов в процессе профессиональной подготовки.Документ The role of the multimedia in the process of individualization of the professional training of the future teacher of foreign languages(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Черньонков, Ярослав Олександрович; Chernonkov, Jaroslav(uk) У статті розглядаються деякі шляхи вдосконалення процесу індивідуалізації професійної підготовки майбутнього вчителя іноземних мов у вищих педагогічних навчальних закладах через впровадження мультимедійних засобів:інформаційно-комунікаційні технології, мультимедійні підручники-посібники, інтерактивні дошки, Інтернет пошта. Автором проведено експеримент з метою виявлення впливу досліджуваних засобів на покращення якості професійної підготовки майбутнього спеціаліста у галузі іноземних мов.