Факультет української філології, іноземних мов та соціальних комунікацій

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/4

Переглянути

community.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Формування вмінь і навичок з актуальних видів професійної мовленнєвої діяльності
    (КОД, 2019) Ліштаба, Тетяна Василівна; Lishtaba, Tatiana
    (uk) У статті проаналізовано закономірність викладання курсу «Українська мова (за професійним спрямуванням)» як дисципліни гуманітарного циклу студентам нефілологічних факультетів. Запропоновано систему методів і завдань, яка сприятиме формуванню професійного мовлення студентів на граматичному, лексичному, стилістичному рівнях; закріпленню набутих знань, виробленню найважливіших умінь, що складають основу мовленнєвої компетенції майбутнього фахівця.
  • Ескіз
    Документ
    Гендерні та соціолінгвістичні характеристики мовної особистості політичного лідера (на матеріалі промов політичних діячів Петра Порошенка та Дональда Трампа)
    (КОД, 2018) Ляшук, Анна Миколаївна; Lyashuk, Anna; Кабашнюк, Зоряна; Kabashniuk, Zoriana
    (uk) У статті розглянуто політичний дискурс як вербальний прояв політики, зміст якого визначають соціокультурні, політичні, прагматико-ситуативні, психологічні та інші чинники, що під впливом спільної картини світу, яку вибудовує автор та інтерпретує слухач, формують його лінгвістичну та екстралінгвістичну структуру, що експлікується у політичних промовах. На основі контент-аналізу публічних виступів державних діячів України та СІЛА Петра Порошенка та Дональда Трампа встановлено гендерні та соціолінгвістичні особливості мовного портрету сучасного політичного лідера.
  • Ескіз
    Документ
    Специфіка викладання дисципліни «Українська мова (за професійним спрямуванням)» студентам мистецького факультету
    (Видавець Лисенко В. Ф., 2016) Ліштаба, Тетяна Василівна
    (uk) У статті розкрито методику реалізації програми курсу «Українська мова (за професійним спрямуванням)» на мистецькому факультеті (з урахуванням музичної термінології, відповідного словесного дидактичного матеріалу).