Факультет української філології, іноземних мов та соціальних комунікацій

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/4

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Організаційно-педагогічні умови діяльності вчителя у процесі реалізації змісту природничої освіти в закладах з інклюзивною формою навчання
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Мартін, Аліна Миколаївна; Мартин, Алина Николаевна; Martin, Alina Nikolaevna
    (ua) У статті розглядаються особливості реалізації змісту природничої освіти в навчальних закладах з інклюзивною формою освіти. Охарактеризовано педагогічні умови діяльності вчителя при вивченні об’єктів та предметів навколишнього середовища. Здійснено теоретичний аналіз педагогічних умов розвитку дітей з особливими потребами до вивчення природничих дисциплін. У статті зазначено методичні поради для вчителів щодо засвоєння природничого навчального матеріалу учнями початкових класів загальноосвітньої школи з інклюзивною формою навчання.
  • Ескіз
    Документ
    Актуальні проблеми навчання школярів другої іноземної мови в інклюзивному освітньому середовищі
    (КОД, 2019) Степаненко, Аліна-Алла Вячеславівна; Stepanenko, Alla
    (uk) У статті здійснено аналіз актуальних проблем навчання дітей другої іноземної мови в інклюзивному освітньому середовищі. Зазначено сутність і зміст понять «інклюзія» та «інтеграція», обґрунтовано важливі чинники ефективної реалізації інклюзивної освіти, зокрема, навчання німецької мови як другої учнів із різним рівнем психофізичного розвитку в умовах інклюзивного освітнього середовища.
  • Ескіз
    Документ
    Підготовка майбутніх вчителів іноземної мови до реалізації особистісно-орієнтованого навчання в сучасній школі в контексті інклюзивної освіти
    (КОД, 2018) Степаненко, Аліна-Алла Вячеславівна; Степаненко, Алла Вячеславовна; Stepanenko, Alla
    (uk) У статті розкривається проблема підготовки учителів іноземної мови до реалізації особистісно-орієнтованого освітнього процесу сучасної школи в контексті інклюзивної освіти. Висвітлюються педагогічні умови, за яких може застосовуватися освітній процес нового змісту. До них належать: підготовка вчителя іноземної мови до реалізації особистісно-орієнтованого освітнього процесу; створення на уроках доступного середовища; керування учителем освітнім процесом учнів середньої школи у взаємодії з ними.