Факультет української філології, іноземних мов та соціальних комунікацій
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/4
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Effective improvement of esp students’ skills (practical aspect)(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Smirnova, Lina Leonidivna; Смірнова, Ліна Леонідівна; Смирнова, Лина Леонидовна(uk) Стаття присвячена проблемі ефективного викладання англійської мови на немовних факультетах. В статті зроблено акцент на необхідності вдосконалення не просто знань з англійської мови, а глобальних практичних навичок студентів з даної дисципліни. Вказано глобальні навички та зазначено ефективні підходи до процесу їх вдосконалення на сучасному занятті з англійської мови у ЗВО.Документ Вдосконалення навичок студентів немовних факультетів з англійської мови (практичний аспект)(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Смірнова, Ліна Леонідівна; Смирнова, Лина Леонидовна; Smirnova, Lina Leonidivna(uk) Стаття присвячена проблемі ефективного викладання англійської мови на немовних факультетах. В статті зроблено акцент на необхідності вдосконалення не просто знань з англійської мови, а глобальних практичних навичок студентів з даної дисципліни. Вказано глобальні навички та зазначено ефективні підходи до процесу їх вдосконалення на сучасному занятті з англійської мови у ЗВО.Документ Methodenfragen pädagogischer diagnostik und aspekte diagnostischen handelns(Видавець Лисенко В. Ф., 2017) Bozhko, Natalia; Божко, Наталія Василівна(uk) У статті розглядаються методичні питання педагогічної діагностики та аспекти діагностичного управління. Також у статті йдеться просистематичне спостереження вчителя на заняттях з іноземної мови. Такі аспекти як порівняння, аналіз, спостереження, інтерпретація, контроль результатів роботи учнів на уроках детально описуються та аналізуються. У статті розглядаються шляхи, які ведуть до досягнення успіху в навчанні та професійного підходу до викладання.Документ Розвиток конструктивізму в сучасній педагогічній думці Болгарії(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Смірнова, Ліна ЛеонідівнаУ статті проаналізовано стан розвитку ідей конструктивізму в сучасній педагогічній думці Болгарії. Визначено основні конструктивістські принципи, якими керуються болгарські педагоги в навчальному процесі вищої школи. У контексті конструктивістської теорії зроблено акцент на найбільш поширених методах навчання у вищих навчальних закладах Болгарії.