Факультет української філології, іноземних мов та соціальних комунікацій
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/4
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Навчання стандартів комунікативної поведінки в ситуаціях міжкультурного спілкування на уроках англійської мови(КОД, 2019) Труханова, Тетяна Іванівна; Trukhanova, Tetyana(uk) В статті обґрунтована необхідність навчання учнів старших класів стандартів комунікативної поведінки в ситуаціях міжкультурного спілкування. Автор наводить приклади відеоматеріалів, які використовуються для аналізу невербальної поведінки носіїв мови. Пропонується методика опрацювання таких відео. В межах проблеми розглядається вербальна поведінка комунікантів: практика навчання small talks (невеличких бесід на початку розмови), що доцільно здійснювати у рольовій грі «На презентації». Тексти «Безпечні теми», «Культурні «так» та «ні» у британському суспільстві» дають змогу учням порівняти особливості вербальної поведінки в Україні та в країнах виучуваної мови.Документ Навчання майбутніх вчителів англійської мови організації та проведення рольової гри(КОД, 2018) Труханова, Тетяна Іванівна; Trukhanova, Tetiana(uk) В статті розглядається проблема навчання майбутніх вчителів організації та проведення рольової гри на уроках англійської мови. Обгрунтована необхідність навчання студентів розробляти рольові ігри. Розглядаються етапи рольової гри, їх зміст, пропонуються вправи та завдання, ролі. Окрема увага приділяється проблемі формулювання ситуацій для рольової гри. Надається аналіз ситуацій, запропонованих у діючих підручниках з англійської мови та аналіз типових помилок в ситуаціях, розроблених студентами 4-го курсу мовного ВНЗ.Документ Game as a means of active learning cognitive activity in english lessons(КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Капітан, Тетяна Анатоліївна; Капитан, Татьяна Анатольевна; Kapitan, Tetiana Anatoliivna(uk): В статі розглядається рольова гра як ефективний засіб навчання, який охоплює різні види мовленнєвої діяльності (слухання, говоріння, читання та письмо) на уроках англійської мови, а також вона є необхідним компонентом уроку на початковому етапі навчання.