Факультет української філології, іноземних мов та соціальних комунікацій
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/4
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Документ Навчання майбутніх вчителів англійської мови організації та проведення рольової гри(КОД, 2018) Труханова, Тетяна Іванівна; Trukhanova, Tetiana(uk) В статті розглядається проблема навчання майбутніх вчителів організації та проведення рольової гри на уроках англійської мови. Обгрунтована необхідність навчання студентів розробляти рольові ігри. Розглядаються етапи рольової гри, їх зміст, пропонуються вправи та завдання, ролі. Окрема увага приділяється проблемі формулювання ситуацій для рольової гри. Надається аналіз ситуацій, запропонованих у діючих підручниках з англійської мови та аналіз типових помилок в ситуаціях, розроблених студентами 4-го курсу мовного ВНЗ.Документ Особливості лінгвістичної підготовки за фаховим сприяттям в системі медичної освіти(КОД, 2018) Патлата, Ганна; Patlata, Ganna; Ріжняк, Оксана Леонідівна; Rizhnyak, Oksana(uk) У статті розглядаються проблеми впровадження інноваційних методів навчання при викладанні дисциплін лінгвістичного циклу в медичних вишах, а саме: різні види інтеграції, використання інформаційно-комп’ютерних технологій в лінгвістичних курсах, впровадження рейтингового оцінювання лінгвістичних досягнень студентів.Документ Methods of studying english grammar material for middle and higher classes pupils of secondary schools: taking into account the communicative approach(КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Zhukova, Oleksndra Mykolaivna; Жукова, Олександра Миколаївна; Жукова, Александра Николаевна(uk) В статті ми пропонуємо граматичні вправи, завдання, тести з англійської мови, які допоможуть учням вивчити мову швидше, отримати вищу освіту на Батьківщині чи закордоном. Вправи засновані на комунікативному підході. Граматичні теми, які розглядаються у статті, наприклад: «Теперішній Тривалий Час», «Теперішній Неозначений Час», «Артикль».Документ Особливості використання тестування в курсі латинської мови при визначенні рівня сформованості умінь різного типу(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Ріжняк, Оксана Леонідівна; Ріжняк, Ренат Ярославович(uk) У статті розглядається методика конструювання завдань із розгорнутою відповіддю для вимірювання навчальних досягнень студентів з латинської мови, подається типологія завдань із розгорнутою відповіддю.Документ Використання іноваційних методів навчання при викладанні латинської мови в юридичній освіті(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Ріжняк, Оксана Леонідівна(uk) У статті розглядаються проблеми впровадження інноваційних методів навчання при викладанні дисциплін лінгвістичного циклу в юридичних вишах, а саме: різні види інтеграції, використання інформаційно-комп’ютерних технологій в лінгвістичних курсах, впровадження рейтингового оцінювання лінгвістичних досягнет студентів.