Факультет української філології, іноземних мов та соціальних комунікацій

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/4

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Practical Course of the Second Foreign Language (English) for the 2st
    (2021) Leleka, T.; Snisarenko, Ya.; Лелека, Тетяна Олександрівна; Снісаренко, Я. С.
  • Ескіз
    Документ
    Practical Course of the Second Foreign Language (English) for the 3st
    (2021) Leleka, T.; Snisarenko, Ya.; Лелека, Тетяна Олександрівна; Снісаренко, Я. С.
  • Ескіз
    Документ
    Проблеми формування навичок діалогічного мовлення учнів на уроках німецької мови у середній загальноосвітній школі
    (ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Капітан, Тетяна Анатоліївна; Капитан, Татьяна Анатольевна; Kapitan, Tetiana Anatoliivna
    (ua) У статті розглянуто одну з основних форм мовленнєвого спілкування – діалогічне мовлення; доведено, що діалогічне мовлення є ефективним засобом навчання іноземної мови, сприяє активізації мовленнєвого матеріалу й формуванню мовленнєвих навичок; наголошено на спонтанності діалогічного мовлення, його емоційності та експресивності; з’ясовано, що діалогічне і монологічне мовлення характеризуються зверненістю, однак засвідчено, що діалогічне мовлення більш тісно, ніж монологічне, пов’язане із ситуацією спілкування.
  • Ескіз
    Документ
    Підходи у навчанні діалогічного мовлення
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Труханова, Тетяна Іванівна
    (UA) Статтю присвячено методиці навчання діалогічного мовлення учнів загальноосвітньої школи майбутніми вчителями англійської мови. У статті визначено проблеми та труднощі навчання діалогу, розглянуто технологію підходів "згори донизу" і "знизу вгору" у навчанні, а також роль вітчизняного підручника як засобу реалізації цих підходів.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості навчання діалогічного мовлення на заняттях з англійської мови у ВНЗ
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Костюченко, Костянтин Євгенович
    Стаття присвячена дослідженню особливостей використання системи вправ навчання діалогічного мовлення на заняттях з англійської мови у ВНЗ. Автор розкриває структуру підготовки діалогу та розкладає навчальну бесіду як ефективний прийом розвитку діалогічного мовлення. Пропонує методику підготовки викладача до навчання діалогічного мовлення студентів на заняттях з англійської мови.