Факультет української філології, іноземних мов та соціальних комунікацій

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/4

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Формування лінгвістичних компетентностей на заняттях зі «вступу до слов’янської філології»
    (КОД, 2021) Нестеренко, Тетяна Анатоліївна; Nesterenko, T.
    (uk) Статтю присвячено визначенню шляхів формування лінгвістичних компетентностей на заняттях зі «Вступу до слов’янської філології». Визначено мету й завдання дисципліни, сформульовано проблемні питання, робота над якими формує компетентності майбутнього вчителя-філолога. Запропоновано структуру та прогнозований результат вивчення курсу – перелік предметних компетентностей. Визначено перспективні завдання курсу: розвивати лінгвістичне мислення студентів, здатність розуміти й ілюструвати дію мовних законів, аналізувати, синтезувати, бачити причинно-наслідкові зв’язки, що існують у мові.
  • Ескіз
    Документ
    Наступність у навчанні мовознавчих дисциплін історичного циклу
    (Центр оперативної поліграфії «Авангард», 2017) Нестеренко, Тетяна Анатоліївна; Nesterenko, T.
    (ua) У статті розглянуто наступність у навчанні мовознавчих дисциплін історичного циклу як обов’язковий складник всебічної філологічної підготовки. Наступність у пізнанні мовознавчих дисциплін історичного циклу забезпечує послідовне вивчення курсів «Вступ до слов’янської філології», «Старослов’янська мова», «Історична граматика української мови» та «Історія української літературної мови», які дають знання, потрібні не лише для поглиблення спеціальної лінгвістичної підготовки студентів, а й для світоглядного формування особистості.