Факультет української філології, іноземних мов та соціальних комунікацій

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/4

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Спецсемінар з проблем формування комунікативно-професійної компетенції як форма підготовки студентів-філологів до педагогічної діяльності
    (РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Задорожна, Ніна Олександрівна
    (uk) У статті висвітлено досвід проведення спецсемінару зі студентами з проблем формування професійно-мовної компетенції філологів.
  • Ескіз
    Документ
    Theory and practice of higher professional education in Ukraine
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Шандрук, Світлана Іванівна; Шандрук, Светлана Ивановна; Shandruk, Svіtlana Ivanіvna
    (uk) У статті вивчається питання вищої професійної освіти в Україні в період асоціації з Європейським та світовим співтовариством, зокрема аналізується проблема професіоналізму та професії вчителя з точки зору світових педагогів. Динамічні процеси соціально-економічного життя, зміни у системі обов'язкової середньої освіти визначають суперечливі тенденції у сфері професійної підготовки вчителів в Україні. Виконання завдань професійної підготовки вчителів залежить від стану педагогічної освіти, що вимагає об'єктивного аналізу накопиченого міжнародного та вітчизняного досвіду.
  • Ескіз
    Документ
    Теорія i практика вищої професійної освіти в Україні
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Шандрук, Світлана Іванівна; Шандрук, Светлана Ивановна; Shandruk, Svіtlana Ivanіvna
    (uk) У статті вивчається питання вищої професійної освіти в Україні в період асоціації з Європейським та світовим співтовариством, зокрема аналізується проблема професіоналізму та професії вчителя з точки зору світових педагогів. Динамічні процеси соціально-економічного життя, зміни у системі обов'язкової середньої освіти визначають суперечливі тенденції у сфері професійної підготовки вчителів в Україні. Виконання завдань професійної підготовки вчителів залежить від стану педагогічної освіти, що вимагає об'єктивного аналізу накопиченого міжнародного та вітчизняного досвіду.
  • Ескіз
    Документ
    Теорія i практика вищої професійної освіти в Україні
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Шандрук, Світлана Іванівна; Шандрук, Светлана Ивановна; Shandruk, Svіtlana Ivanіvna
    (uk) У статті вивчається питання вищої професійної освіти в Україні в період асоціації з Європейським та світовим співтовариством, зокрема аналізується проблема професіоналізму та професії вчителя з точки зору світових педагогів. Динамічні процеси соціально-економічного життя, зміни у системі обов'язкової середньої освіти визначають суперечливі тенденції у сфері професійної підготовки вчителів в Україні. Виконання завдань професійної підготовки вчителів залежить від стану педагогічної освіти, що вимагає об'єктивного аналізу накопиченого міжнародного та вітчизняного досвіду.
  • Ескіз
    Документ
    Статус професіоналізмів у лексико-семантичній системі української мови
    (Центр оперативної поліграфії «Авангард», 2017) Ковтюх, Світлана Леонідівна; Ковтюх, Светлана Леонидовна; Kovtiukh, Svitlana
    (ua) У статті досліджено професіоналізми як різновид однієї з підсистем лексико-семантичної системи сучасної української мови - спеціальної лексики з погляду сфер уживання. Зокрема встановлено не зовсім коректне віднесення професіоналізмів до стилістично маркованих чи застарілих слів, з ’ясовано різницю між термінами, номенклатурою, жаргонізмами, професійною лексикою та професіоналізмами, указано на їхні парадигматичні відношення на основі спільності чи протилежності значень у лексико-семантичній системі сучасної української мови. Запропоновано типологію професіоналізмів - виокремлено основні тематичні групи, також визначено способи творення досліджуваних слів на прикладі неофіційних фахових лексем медичної сфери.