Факультет української філології, іноземних мов та соціальних комунікацій

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/4

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 9 з 9
  • Ескіз
    Документ
    Effective improvement of esp students’ skills (practical aspect)
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Smirnova, Lina Leonidivna; Смірнова, Ліна Леонідівна; Смирнова, Лина Леонидовна
    (uk) Стаття присвячена проблемі ефективного викладання англійської мови на немовних факультетах. В статті зроблено акцент на необхідності вдосконалення не просто знань з англійської мови, а глобальних практичних навичок студентів з даної дисципліни. Вказано глобальні навички та зазначено ефективні підходи до процесу їх вдосконалення на сучасному занятті з англійської мови у ЗВО.
  • Ескіз
    Документ
    Технології розвитку критичного мислення студента-філолога в процесі літературного навчання
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Фока, Марія Володимирівна; Фока, Мария Владимировна; Fока, Mariia Volodymyrivna
    (ua) У статті розглянуто технології розвитку критичного мислення студента-філолога в процесі літературного навчання. Встановлено, що критичне мислення розвивається під час аналізу художнього твору, і правильний його хід максимально ефективно розвиває вміння аналізувати, порівнювати, оцінювати, визначати проблеми, висувати гіпотези, обґрунтовувати рішення тощо. Авторка наводить приклади аналізу художнього твору, що формує критичність, враховуючи етапи виклику, осмислення та рефлексії.
  • Ескіз
    Документ
    Вдосконалення навичок студентів немовних факультетів з англійської мови (практичний аспект)
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Смірнова, Ліна Леонідівна; Смирнова, Лина Леонидовна; Smirnova, Lina Leonidivna
    (uk) Стаття присвячена проблемі ефективного викладання англійської мови на немовних факультетах. В статті зроблено акцент на необхідності вдосконалення не просто знань з англійської мови, а глобальних практичних навичок студентів з даної дисципліни. Вказано глобальні навички та зазначено ефективні підходи до процесу їх вдосконалення на сучасному занятті з англійської мови у ЗВО.
  • Ескіз
    Документ
    Використання кінорецензій як навчального ресурсу для вивчення англійської мови
    (2020) Кочубей, Вікторія Юріївна; Kochubei, Viktoriia
    (uk) Стаття присвячена обґрунтуванню доцільності використання інтернет сайтів кіно рецензій для вивчення англійської мови та вироблення навичок критичного мислення. Доведено, що систематична робота з рецензіями дозволяє розвинути вміння розпізнавати способи вираження оцінки та здатність критично ставитись до текстів, відокремлюючи фактичну інформацію від оцінних суджень. На матеріалі сайту-агрегатора “Rotten Tomatoes”, де зібрана інформація про фільми, їх трейлери та рецензії на них, показано способи розширення словникового запасу та тренування когнітивних навичок аналізу. Критичний аналіз рецензій з метою розпізнавання мовленнєвого вираження функцій інформування, оцінювання, переконання та аналізу є також одним із прийомів розвитку критичного мислення.
  • Ескіз
    Документ
    Компетентісно-орієнтоване навчання мови у XXI столітті
    (КОД, 2018) Чорна, Олена Олегівна; Волчанська, Ганна Василівна
    (uk) У статті розглянуто зміни, які очікують на вітчизняну систему освіти; описано фактори скорочення кількості студентів, зростання ваги неформальних закладів освіти, визначено роль он-лайн ресурсів. На основі аналізу європейського досвіду, схарактеризовано основні переваги дистанційного навчання, шляхи його реалізації, визначено переваги та недоліки такого формату організації навчання. Стаття описує навчальні потреби та особливості сучасного студента. У роботі розглянуто ключові компетенції, які студент має здобути у процесі навчання. До них відносяться критичне мислення, комунікація, колаборації та креативність. Метод проектів є одним із найзручніших методів фасилітаціїрозвитку зазначених компетенцій.
  • Ескіз
    Документ
    Educating for democracy
    (Видавець Лисенко В. Ф., 2017) Danilko, Margaryta; Данілко, Маргарита Іванівна
    (uk) В статті розглядаються цілі і завдання упровадження критичного мислення в навчальний процес, визначається роль критичного мислення в демократизації освіти і суспільства в цілому.
  • Ескіз
    Документ
    Вплив індивідуальних особливостей особистості на ефективність розвитку розумової діяльності
    (Видавець Лисенко В. Ф., 2016) Божко, Наталія Василівна
    (uk) У статті розглядаються питання залежності формування знань від пізнавальних мотивів діяльності, проблеми вибору методів і прийомів у процесі навчання іноземним мовам, а також вплив індивідуальних особливостей на ефективність розумової діяльності.
  • Ескіз
    Документ
    Інтерактивні методи як засіб формування критичного мислення студентів на заняттях з англійської мови
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Костюченко, Костянтин Євгенович
    (UA) У статті розглядається важливість інтерактивного навчання студентів у вивченні іноземних мов. Автор виділяє етапи заняття з використанням інтерактивних методів і наводить уміння критичного мислення, які формуються в студентів у процесі вивчення англійської мови.
  • Ескіз
    Документ
    Роль курсу інтерпретації тексту у формуванні плюралістичного світогляду студентів
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Долгушева, Ольга Валеріївна
    У статті розглядаються деякі сучасні стратегії читання художнього твору, що застосовуються в курсі інтерпретації тексту як одного із ключових засобів формування у студентів філологічної, культурної компетенції та критичного плюралістичного мислення.