Факультет української філології, іноземних мов та соціальних комунікацій
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/4
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ До питання про самостійну роботу учнів в оволодінні іноземною мовою(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Токарєва, Тетяна Станіславівна; Токарева, Татьяна Станиславовна; Tokaryeva, Tetyana Stanislavivna(uk) У статті розглядаються особливості самостійної роботи учнів закладу загальної середньої освіти під час вивчення іноземної мови. Подано огляд та аналіз існуючих поглядів на самостійну роботу учнів з точки зору психології, педагогіки та методики викладання іноземних мов; наведені існуючі класифікації видів самостійної навчальної роботи, розкрито специфіку організації самостійної роботи учнів під час засвоєння лексики, граматики, у навчанні читання, усного мовлення, аудіювання та письма з огляду на необхідні навчальні вміння учнів, формування яких передбачає самостійна робота.Документ До питання про самостійну роботу учнів в оволодінні іноземною мовою(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Токарєва, Тетяна Станіславівна; Токарева, Татьяна Станиславовна; Tokaryeva, Tetyana Stanislavivna(uk) У статті розглядаються особливості самостійної роботи учнів закладу загальної середньої освіти під час вивчення іноземної мови. Подано огляд та аналіз існуючих поглядів на самостійну роботу учнів з точки зору психології, педагогіки та методики викладання іноземних мов; наведені існуючі класифікації видів самостійної навчальної роботи, розкрито специфіку організації самостійної роботи учнів під час засвоєння лексики, граматики, у навчанні читання, усного мовлення, аудіювання та письма з огляду на необхідні навчальні вміння учнів, формування яких передбачає самостійна робота.Документ Організація самостійної роботи учнів при вивченні німецької мови(КОД, 2018) Токарєва, Тетяна Станіславівна; Tokareva, Tetiana; Токарева, Татьяна Станиславовна(uk) У статті розглядаються особливості організації самостійної роботи учнів під час вивчення німецької мови, зокрема подаються форми, прийоми та методи самостійної роботи над засвоєнням лексичних одиниць як ізольовано, так і під час роботи над текстами для читання; подається огляд проведених досліджень з даної проблематики та узагальнюється практичний досвід організації самостійної роботи учнів в умовах середньої загальноосвітньої школи.Документ Самостійна робота з української мови (за професійним спрямуванням) для студентів історичного фаху(ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Громко, Тетяна Василівна; Громко, Татьяна Васильевна; Hromko, Tatyana Vasulivna(ua)Стаття присвячується самостійній роботі студентів з курсу «Українська мова (за професійним спрямуванням)» як важливій формі організації навчального процесу, що посідає чільне місце у формуванні й розвитку фахових лінгвістичних компетентностей гуманітарних галузей, зокрема й історичної. Запропоновано ряд завдань, які базуються на фахових текстах, зокрема різновидів наукового стилю історичного спрямування. При цьому особлива роль у доборі текстів вбачається в активізації регіонального компонента текстів для самостійного опрацювання, оскільки вони спонукають до самостійної пізнавальної діяльності.