Факультет української філології, іноземних мов та соціальних комунікацій

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/4

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 12
  • Ескіз
    Документ
    Предметно-мовне інтегроване навчання (СLIL) як ефективна методика вивчення іноземної мови майбутніми фахівцями у галузі спорту
    (ЦДУ ім. В. Винниченка, 2024) Тесцова, Олеся Олександрівна; Testsova, Olesya Oleksandrivna
    (ua) Вивчивши найсучасніші світові освітні практики, можна зрозуміти зацікавленість педагогів професійної освіти у предметно-мовному інтегрованому навчанні. Глобалізація, міжнародні економічна та соціальна співпраці стимулюють фахівців будь-якої галузі вивчати іноземні мови. Універсальною мовою міжнародного спілкування безсумнівно є англійська мова, яка широко застосовується в усіх сферах нашого життя. Знання англійської мови в нинішній час грає все більш важливу роль у пристосуванні кожного до сучасних світових умов і дає просто величезні переваги у професійній діяльності. Відповідно не слід недооцінювати важливість володіння англійською мовою майбутніми фахівцями спортивної галузі. У статті розглянуто методику предметно-мовного інтегрованого навчання (СLIL), як складову ефективного опануванняіноземної мови студентами факультетів фізичного виховання. Проаналізовано вплив міжнародних освітніх практик на інтенсивність застосування даного підходу в процесі викладання іноземної мови в українських закладах вищої освіти. Визначено переваги та недоліки методики інтегрованого навчання під час формування іншомовної комунікативної компетенції у студентів факультету фізичного виховання. Обґрунтовано доцільність використання предметно-мовного навчання та уникнення деяких традиційних форм вивчення іноземної мови. Це надасть можливість викладачам іноземної мови глибше досліджувати сферу спортивного виховання та застосовувати набуті знання під час викладання іноземної мови. Зазначено, що підбір актуального та цікавого навчального матеріалу активізує мотивацію та бажання студентів вивчати іншомовну професійну лексику. (en) Having studied the most modern world educational practices, one can understand the interest of vocational teachers in subject and language integrated learning. Globalization, international economic and social cooperation encourage specialists in any field to learn foreign languages. The universal language of international communication is undoubtedly English, which is widely used in all spheres of our lives. Nowadays, knowledge of English is playing an increasingly important role in adapting everyone to the modern world conditions and provides huge advantages in professional activities. Accordingly, the importance of English language proficiency for future sports professionals should not be underestimated. The article considers the methodology of subject and language integrated learning (SLIL) as a component of effective foreign language acquisition by students of physical education faculties. The influence of international educational practices on the intensity of this approach in the process of teaching a foreign language in Ukrainian higher education institutions is analyzed. The advantages and disadvantages of the methodology of integrated teaching in the formation of foreign language communicative competence of students of the faculty of physical education are determined. The expediency of using subject-oriented language teaching and avoiding some traditional forms of foreign language learning is substantiated. This will allow foreign language teachers to explore the field of sports education more deeply and apply the acquired knowledge in teaching a foreign language. It is noted that the selection of relevant and interesting educational material activates students' motivation and desire to learn foreign professional vocabulary.
  • Ескіз
    Документ
    Scientific-methodical ensuring of individualizationof professional training of future foreign language teachers: criteria and indicators
    (Видавець Лисенко В. Ф., 2017) Chernionkov, Yaroslav Oleksandrovych; Черньонков, Ярослав Олександрович
    (uk) У статті здійснено психолого-педагогічний аналіз змісту понять «критерій», «критерій індивідуалізації професійної підготовки майбутнього вчителя іноземних мов» у процесі професійної підготовки у вищих навчальних педагогічних закладах. Автором було ґрунтовно досліджено зміст та структуру даного поняття; подано власне визначення; запропоновано власно створену систему критеріїв та показників індивідуалізації професійної підготовки саме вчителя іноземних мов; було зазначено, що структура індивідуалізації професійної підготовки майбутнього вчителя іноземних мов може відбуватися в єдності наступних взаємопов’язаних критеріїв: особистісного, пізнавально-орієнтовного, діяльнісно-рефлективного, контрольно-прогностичного, творчо-продуктивного. В рамках докторського дисертаційного дослідження було проведено черговий етап педагогічного експерименту (критерії та показники індивідуалізації) в умовах спеціально створеного середовища.
  • Ескіз
    Документ
    Participation in socially beneficial activity: a prerequisite for effective professional training of future foreign language teachers
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Chernionkov, Yaroslav Oleksandrovych; Черньонков, Ярослав Олександрович; Чернёнков, Ярослав Александрович
    (ru) Данное исследование было проведено с целью определения и апробации основных типов общественно-полезной деятельности студентов на первых курсах обучения на факультетах иностранных языков высших учебных заведений и является важным этапом подготовки диссертационного исследования. В частности, был проведен подробный теоретический и обширный практический анализ различных видов исследуемой деятельности студентов в процессе профессиональной подготовки.
  • Ескіз
    Документ
    Професійна підготовка майбутнього вчителя іноземних мов: інноваційний аспект
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Черньонков, Ярослав Олександрович
    (uk) У статті розглянуто кілька шляхів організації професійної підготовки майбутнього вчителя іноземних мов у процесі інноваційності сучасної освіти.
  • Ескіз
    Документ
    Професійна підготовка вчителя у процесі індивідуалізації професійної освіти (теоретичний аспект)
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Черньонков, Ярослав Олександрович
    (uk) У даній статті зроблено першу спробу аналізу професійної підготовки вчителя у процесі ндивідуалізації професійної освіти у вищому педагогічному навчальному закладі.
  • Ескіз
    Документ
    The role of the multimedia in the process of individualization of the professional training of the future teacher of foreign languages
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Черньонков, Ярослав Олександрович; Chernonkov, Jaroslav
    (uk) У статті розглядаються деякі шляхи вдосконалення процесу індивідуалізації професійної підготовки майбутнього вчителя іноземних мов у вищих педагогічних навчальних закладах через впровадження мультимедійних засобів:інформаційно-комунікаційні технології, мультимедійні підручники-посібники, інтерактивні дошки, Інтернет пошта. Автором проведено експеримент з метою виявлення впливу досліджуваних засобів на покращення якості професійної підготовки майбутнього спеціаліста у галузі іноземних мов.
  • Ескіз
    Документ
    Іншомовне середовище як умова професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до організації розумової діяльності
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Божко, Наталія Василівна
    (uk) У статті розглядаються умови підготовки майбутнього вчителя іноземних мов, які сприяють організації розумової діяльності. Наведено результати наукових спостережень підготовки майбутніх учителів іноземних мов.
  • Ескіз
    Документ
    Пошук нової раціональності у процесі професійної підготовки майбутніх вчителів
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2007) Костюченко, Костянтин Євгенович
    (uk) У статті досліджуються проблеми пошуку раціональності на сучасному етапірозвитку педагогічної науки та усвідомлення майбутніми вчителями важливості вдосконалення їх професійних умінь при адаптації до різноманітності використання освітних технологій у навчально-виховному процесі вищих та загальноосвітніх шкіл на засадах різних видів раціональності.
  • Ескіз
    Документ
    Перспективи використання соціальних сервісів веб 2.0 в процесі професійної підготовки журналістів
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2007) Ткаченко, Сергій Володимирович
    (uk) У статті розглядаються напрямки перспективного використання дидактичних можливостей соціальних сервісів мережі Internet нового покоління Веб 2.0 в процесі професійної підготовки майбутніх журналістів; даються методичні рекомендації щодо застосування даних ресурсів у навчальному процесі.
  • Ескіз
    Документ
    Науково-дослідна робота майбутніх учителів іноземних мов у процесі індивідуалізації їхньої професійної підготовки
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Черньонков, Ярослав Олександрович
    (UA) У статті розглядаються деякі теоретико-методологічні аспекти науково-дослідницької діяльності у процесі індивідуалізації професійної підготовки майбутніх вчителів іноземних мов у ВНЗ.