Факультет української філології, іноземних мов та соціальних комунікацій
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/4
Переглянути
10 результатів
Фільтри
Налаштування
community.search.results.head
Документ Формування громадянської свідомості молоді як базової цінності в сучасних закладах освіти та поза ними(2023) Іваненко, Надія Вікторівна; Ivanenko, Nadiya Victorivna(ua) Стаття висвітлює важливу роль, яку заклади освіти відіграють у громадянському житті громад та в забезбеченні досвіду участі у житті студентських спільнот. У статті також визначаються шляхи впровадження громадянської освіти в навчальних закладах з метою виховання молодого покоління активними, поінформованими та морально відповідальними громадянами, яким виховне середовище допомагає зрозуміти, що вони здатні активно діяти та робити суттєвий внесок у розвиток своїх громад. Важливою метою такого виховного процесу є зміцнення ефективної участі студентів у діяльності навчальної спільноти. Дослідження має на меті стимулюваnи подальше обговорення ролі навчальних закладів у громадянському вихованні, а також важливість і суть громадянської свідомості для здорового та процвітаючого демократичного суспільства. Викладачі створюють позитивне навчальне середовище, в якому студенти стають активними учасниками, які практикують толерантність і взаємну повагу. У такий спосіб викладачі виступають фасилітаторами та учасниками навчального процесу, які заохочують студентів дотримуватись громадянських чеснот та мотивують їх до активного й конструктивного діалогу. Громадянська освіта забезпечує студентам знання, навички та розуміння, для ефективної ролі у суспільстві як громадян, які несуть соціальну та моральну відповідальність у спільнотах. Громадянське виховання сприяє духовному, моральному, соціальному та культурному розвитку особистості, робить молодь більш впевненими та відповідальними як в аудиторії, так і за її межами. Громадянське виховання допомагає їм стати критично мислячими громадянами, які знають свої права, а такох усвідомлюють свої обов’язки. Це має на меті дати їм впевненість і переконання в тому, що вони можуть діяти разом з іншими, мати вплив на різні ситуації і робити зміни у своїх громадах на місцевому, національному та глобальному рівнях. Громадянське виховання допомагає студентам брати участь у житті своїх навчальних закладів, а також місцевих, національних громад та ширшого світу. Воно також заохочує вивчати економіку, демократичні інститути та цінності; різні національні, релігійні та етнічні ідентичності; розвиває уміння студентів розмірковувати над проблемами та брати участь в обговореннях нагальних проблем.Документ До проблем гуманізації в педагогічному процесі(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Габелко, Олена Миколаївна; Габелко, Елена Николаевна; Habelko, Olena Mykolayivna(uk) У статті розглядаються основні принципи та цілі гуманізації в педагогічному процесі. У науковій літературі гуманізація освіти розглядається з психолого-педагогічної, філософської та соціологічної точки зору. Велика кількість наукових працівників бере участь у вивченні різних проблем теорії та практики гуманізації освіти, проблеми вдосконалення цього процесу привертає увагу багатьох дослідників.Документ У психопоетикальному світі Лесі Українки (Стаття третя)(РВВ «Вежа» Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки, 2007) Михида, Сергій Павлович; Михида, Сергей Павлович; Mykhyda, S. P.(uk) Розглядаються окремі аспекти психічного буття Лесі Українки, виявляються внутрішні поетикотворчі чинники.Документ Драматична поема Лесі Українки «Оргія»: психопоетнкальна рецепція(ТНУ им. В. И. Вернадского, 2012) Михида, Сергій Павлович; Mykhyda, Serhiy(uk) У статті на матеріалі епістолярію, спогадів та п’єси Лесі Українки «Оргія» розглядаються особливості психосвіту письменниці та їх вплив на формування поетики драми.Документ Конфлікт темпераментів у психоструктурі Ольги Кобилянської: психопоетикальний зріз(КДПУ ім. В. Винниченка, 2009) Михида, Сергій Павлович(uk) У статті досліджуються особливості психопоетики Ольги Кобилянської, залежність мистецької майстерності від психофізіологічних характеристик особистості на матеріалі вивчення мемуарів; висвітлено унікальність психологічної структури авторки та амбівалентність її темпераменту.Документ Психосоматичні маркери поетики (на матеріалі мегатексту В. Винниченка)(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Михида, Сергій Павлович; Михида, Сергей Павлович(uk) У статті на матеріалі епістолярію, спогадів та малої прози В. Винниченка розглядаються особливості психосоматичної сфери особистості письменника та їхній вплив на художність.Документ Мегатекст і особистість письменника(РВВ ЖДПУ ім. І. Франка, 2006) Михида, Сергій Павлович; Mykhyda, S. P.(uk) У статті розглянуто концепти психопоетики: мегатекст та особистість письменника, простежується їх генеза та можливість використання у літературознавчій практиці.Документ В. Винниченко: динаміка становлення особистості(МНУ ім. В. О. Сухомлинського, 2014) Михида, Сергій Павлович; Mykhyda, Serhiy(uk) У статті розглядаються процес та фактори становлення особистості Володимира Винниченка. На матеріалі спогадів, щоденникових нотаток і художніх творів визначається вплив психічних травм та складних психологічних колізій дитинства на поетику зрілого письменника.Документ Методологічні засади психопоетики в літературознавчих студіях Євгена Маланюка(Видавець Лисенко В. Ф., 2017) Михида, Сергій Павлович; Гольник, Оксана Олександрівна(uk) У статті осмислюється проблема виявлення методологічних засад психопоетики як одного з літературознавчих напрямів у науковому доробку Є. Маланюка. Вивчення неоцінених і неоціненних для історії вітчизняної літератури літературних портретів пера Є. Маланюка, зокрема, Т. Шевченка і М. Гоголя під кутом зору методології є актуальним літературознавчим завданням. Його розв’язання базується на виявленні концептуальних принципів підходу до особистості митця як носія естетичних, ментальних, моральних, націєтворчих потенцій. Використання Є. Маланюком мегатекстів письменників: епістолярію, щоденникових записів, нотаток, спогадів і власне художніх творів уможливлює створення повноформатних літературних портретів. При цьому увага дослідника великою мірою зосереджується на психологічних основах буттяособистості. Як наслідок, визначальні висновки Є. Маланюка сформульовані через опозицію: національна цілісність (Т. Шевченко) і національна недокрівність, роздвоєність (М. Гоголь).Документ Personality development by means of language teaching(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Rozhkova, Natalia Hryhorivna; Рожкова, Наталія Григорівна(EN) It has been attempted to analyze the methods and approaches of teaching of the foreign language on the conditions of modern high school and development of the society. Special attention has been paid to the humanistic approach of language teaching as a means of developing of the learner's personality which is based on empathy, respect, cultural and moral values.