Факультет української філології, іноземних мов та соціальних комунікацій
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/4
Переглянути
5 результатів
community.search.results.head
Документ Іван Франко: психопоетикальна характеристика(ЛНУ ім. І. Франка, 2008) Михида, Сергій Павлович; Михида, Сергей Павлович; Mykhyda, SergijДокумент Мегатекст і особистість письменника(РВВ ЖДПУ ім. І. Франка, 2006) Михида, Сергій Павлович; Mykhyda, S. P.(uk) У статті розглянуто концепти психопоетики: мегатекст та особистість письменника, простежується їх генеза та можливість використання у літературознавчій практиці.Документ Реконструкція психоструктури автора у новелі О. Кобилянської «Фантазія-експромт» (постановка проблеми)(КДПУ ім. В. Винниченка, 2003) Михида, Сергій Павлович; Михида, Сергей Павлович; Mykhyda, Serhiy(uk) У статті на матеріалі новели «Impromptu phantasie» та мемуаристики окреслюються окремі риси психоструктури Ольги Кобилянської.Документ Якому богу служити? Або: хто відвертіший? : (Леся Українка і Володимир Винниченко у ставленні до проблеми «чистого мистецтва»)(КДПУ ім. В. Винниченка, 2002) Михида, Сергій Павлович; Михида, Сергей Павлович; Mykhyda, Serhiy(uk) У статті осмислюється ставлення двох представників української» модернізму: Лесі Українки та Володимира Винниченка, до проблеми «чистого мистецтва, що гостро постала в загальномистецькому дискурсі на межі XIX і ХX століть.Документ «Хто йде вперед, той завше блудить»: до концепції людини у трагедії Гете «Фауст»(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Рибальченко, Валентина Костянтинівна; Rybalchenko, Valentyna(uk) У статті, на основі аналізу першотвору та українського й російського перекладів, розглядається втілення морально-естетичної позиції Гете, його концепція людини у трагедії «Фауст». Стверджується думка про штучне випрямлення, лакування образу Фауста радянським літературознавством та однобічно негативне тлумачення пострадянською критикою. Підкреслюється складність та неоднозначність образу Фауста. Автор вважає, що головне в гетевському світогляді і творчості – ствердження цінності людського життя, заперечення будь-якої надмети, що виправдовує жертви в ім’я ідеологічних догм. Чільне місце в етичній системі Гете посідає не стільки уславлення людини, скільки віра у її милосердя, силу любові, що здатна відродити душу.