Факультет української філології, іноземних мов та соціальних комунікацій

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/4

Переглянути

community.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 10 з 12
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток нових технологій для покращення аудиторної діяльності
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Лисенко, Людмила Олександрівна; Лысенко, Людмила Александровна; Lysenko, Liudmyla Oleksandrivna
    (ua) У статті аналізуються сучасні технології навчання англійської мови, а також розглядаються основні аспекти інтерактивного навчання іноземної мови зумовлені необхідністю розвитку та вдосконалення комунікативних навичок студентів. Визначено та обґрунтовано основні функції використання сучасних технологій, які суттєво сприяють ефективному навчанню комунікативних вмінь.
  • Ескіз
    Документ
    Teaching spelling techniques as an eficient tool in language learning
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Lysenko, Liudmyla Oleksandrivna; Лисенко, Людмила Олександрівна; Лысенко, Людмила Александровна
    (ua) В статті розглядаються деякі теоретичні та практичні проблеми англійського правопису як складової в навчанні іноземній мові. Також запропоновані зразки завдань і вправ, спрямованих на розвиток навичок правильного правопису на різних етапах навчання.
  • Ескіз
    Документ
    Використання ІТ-технологій при вивченні англійської мови за професійним спрямуванням
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Лисенко, Людмила Олександрівна; Лысенко, Людмила Александровна; Lysenko, Liudmyla Oleksandrivna
    (uk) У статті аналізуються сучасні ІТ технології навчання англійської мови при вивченні курсу «Англійська мова за професійним спрямуванням», а також розглядаються основні аспекти інтерактивного навчання іноземної мови зумовлені необхідністю розвитку та вдосконалення комунікативних навичок студентів. Визначено та обґрунтовано основні функції використання сучасних технологій, які суттєво сприяють ефективному навчанню комунікативних вмінь.
  • Ескіз
    Документ
    Лінгвокультурологічний аспект вивчення фразеологізмів української та англійської мов
    (КОД, 2019) Лисенко, Людмила Олександрівна; Lysenko, Liudmyla
    (uk) Проведений контрастивний аналіз фразеологізмів з компонентом «серце» в українській та англійській мовах показує, що вони відіграють першочергову роль у формуванні фразеологічного значення, оскільки виступають у ролі мотивуючого компонента семантики аналізованих фразеологізмів. Визначається ступінь співвідношення семантики одиниць. Наголошується на чинниках, що беруть участь у розвитку аналізованих фразеологізмів.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості укладання анотацій англійською мовою до статей гуманітарного спрямування
    (ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Лисенко, Людмила Олександрівна; Лысенко, Людмила Александровна; Lysenko, Lyudmila Aleksandrovna
    (uk) Стаття містить теоретичне обґрунтування мовних кліше для укладання анотацій англійською мовою до статей гуманітарного спрямування. Для анотацій англійською мовою до статей гуманітарного спрямування часто подають стандартні формулювання, однак вони можуть виражатися як оригінальні конструкції. Розглянуті типові мовні конструкції англійською мовою актуальні для різних жанрів наукових текстів.
  • Ескіз
    Документ
    Basic principles of interective language teaching
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Лисенко, Людмила Олександрівна; Лысенко, Людмила Александровна; Lysenko, Ludmila Olexandrivna
    (uk) У статті аналізується поняття взаємодія, а також розглядаються основні принципи інтерактивного навчання іноземної мови зумовлені необхідністю розвитку та вдосконалення комунікативних навичок студентів. Визначено та обґрунтовано основні функції викладача, які суттєво сприяють ефективному навчанню комунікативнихвмінь.
  • Ескіз
    Документ
    Developing the technologies of classroom activities: new technological and psychological challenges
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Lysenko, Liudmyla Oleksandrivna; Лисенко, Людмила Олександрівна; Лысенко, Людмила Александровна
    (uk) Стаття присвячена психологічним аспектам розвитку видів навчальної діяльності. Увага звертається на нові можливості та виклики, з якими стикається викладач та студент у процесі викладання та вивчення іноземної мови. У статті наголошується важливість правильного створення та підтримки діяльності персоніфікованого електронного навчального середовища у процесі вивчення іноземної мови.
  • Ескіз
    Документ
    Контрастивний аспекту вивченні фразеологічних одиниць із компонентом вогонь (на матеріалі української та англійської мов)
    (Видавець Лисенко В. Ф., 2016) Лисенко, Людмила Олександрівна
    (uk) У статті проведено контрастивный аналіз фразеологізмів із компонентом «вогонь» в українській та англійській мовах, а також визначено, що він відіграє першочергову роль у формуванні фразеологічного значення, оскільки виступає у ролі мотивуючого компонента семантики аналізованих фразеологізмів. У всіх досліджуваних одиницях української та англійської мов компонент «вогонь» сигналізує сему «смерть», іноді — «очищення», «витримка».
  • Ескіз
    Документ
    Метод проекту як пріоритетний напрям розвитку творчого потенціалу учнів ЗНЗ
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Лисенко, Людмила Олександрівна
    (uk) Статтю присвячено особливостям та ролі методу проектів як пріоритетного напрямку розвитку творчого потенціалу учнів загальноосвітніх навчальних закладів.
  • Ескіз
    Документ
    Порівняльний аналіз фразеологічних одиниць з компонентом – найменуванням особи за професією (на матеріалі англійської та української мов)
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Лисенко, Людмила Олександрівна
    (UA) У статті подано порівняльний аналіз фразеологічних одиниць з компонентом – найменування особи за професією. Визначається ступінь співвідношення семантики фразеологічних одиниць. Наголошується на чинниках, що беруть участь у розвитку аналізованих фразеологізмів.