Факультет української філології, іноземних мов та соціальних комунікацій
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/4
Переглянути
31 результатів
Фільтри
Налаштування
Результати пошуку
Документ Quo vadis Камо грядеши Із роздумів про сучасну українську літературну освіту(2025) Клочек, Григорій ДмитровичУ книзі зібрані статті, присвячені проблемам літературної освіти. Принагідно висвітлюються й інші проблеми сучасної школи. Їх автор – відомий літературознавець Григорій Клочек, який має значний досвід як вчитель-словесник і як організатор шкільної та вищої освіти. У статтях обґрунтовується значення вивчення художньої літератури для інтелектуального розвитку учнів, їх морально-естетичного та патріотичного виховання. Водночас аналізуються причини кризового стану літературної освіти в сучасній школі. Проте автор користувався не лише критичним пером. Навпаки, критичний аналіз, як правило, супроводжується пошуками шляхів подолання цієї кризи. Автор пропонує конкретні заходи, спрямовані на те, щоб літературна освіта змогла повноцінно реалізовувати свій могутній потенціал у справі підготовки високоморальних, висококультурних та високопатріотичних молодих поколінь нашої Держави.Документ Теорія літературного твору(2025) Клочек, Григорій ДмитровичВ монографії з позицій системного підходу розроблена теорія літературного твору, яка осягає його як системно організовану цілісність, як “організм”, всі компоненти якого спрямовані на генерування художньої енергії. Створенню цієї теорії передувала значна робота автора з дослідження багатьох художніх творів із застосуванням методологічних принципів рецептивної поетики, суть якої полягає в моделюванні процесу художнього сприймання реципієнтом літературного твору. У пропонованій праці істинність теоретичних тверджень перевіряється практичним аналізом конкретних художньо-літературних творів. Такий аналіз виконує ще й ілюстративну функцію, надаючи монографії навчального сенсу. Прислужиться літературознавцям, студентам гуманітарного спрямування, усім, хто цікавиться “секретами” впливовості художнього слова.Документ Євген Маланюк. Шевченкіана(2024) Клочек, Григорій Дмитрович(ua) Євген Маланюк – видатний український поет та мислитель, автор глибоких за змістом та витончених за формою есеїв на літературознавчу, культурологічну та історіософську тематику. В центрі його уваги завжди була постать і творчість Тараса Шевченка. Вибрані з багатьох діаспорних видань та зібрані в одному збірнику есеї, що присвячені нашому національному генію, суттєво збагачують сучасне шевченкознавство. Євген Маланюк, позбавляючи образ поета штучно нав’язаних стереотипів, наближає в цих есеях нас до справжнього, живого Шевченка, переконливо пояснює найбільш сутнісні моменти його творчості. Враховуючи привабливу яскравість стилю Маланюка, його есеї здатні зацікавити широкого читача, відкрити йому нові грані в розумінні життя і творчості автора «Кобзаря» – головної книги нашого народу.Документ Марко Вовчок : життя і творчість.(ФОП Піскова М. А., 2023) Клочек, Григорій Дмитрович(ua) Навчальний посібник дає цілісне уявлення про Марко Вовчок як видатну письменницю, творчість якої зайняла чільне місце в історії української літератури ХІХ століття. Особлива увага звернена на розкриття «секретів» художності її творів. Посібник розрахований на широку читацьку аудиторію – він буде корисний як для вчителя літератури, так і для учня середньої школи, як для викладача літератури на філологічному факультеті, так і для студента, який здобуває фах учителя-словесника.Документ Ранній Павло Тичина(КОД, 2020) Клочек, Григорій Дмитрович(ua) Мета навчального посібника відомого літературознавця Григорія Клочека полягає в тому, щоб поглибити знайомство майбутніх учителів-словесників з феноменальною творчістю раннього, ще «сонячнокларнетного» Павла Тичини. Посібник побудований за принципом паралельно-послідовного читання, а саме: читач спочатку знайомиться з поетичним твором, а потім – з його інтерпретацією. Система спеціальних консультацій допоможе читачеві самостійно осмислювати низку поезій. Навчальна книжка стане в нагоді як студенту-філологу, так і вчителю-словеснику.Документ Феноменальність есеїстки Євгена Маланюка: 7 ознак(2018) Клочек, Григорій ДмитровичДокумент Про час "Х" у реформуванні освіти(2016) Клочек, Григорій ДмитровичДокумент Риторика слова і слайду(2016) Клочек, Григорій ДмитровичДокумент Текстова інформативність Григора Тютюнника: діамантова щільність(2016) Клочек, Григорій ДмитровичДокумент Мистецтво сторітелінгу в сучасній педагогічній риториці . Одного разу в 9-Б класі(2015) Клочек, Григорій Дмитрович