Skip to main content
Фонди та зібрання
Пошук за критеріями
Статистика
English
Yкраї́нська
Увійти
Увійти
Новий користувач? Зареєструйтесь.
Забули пароль?
Головна
Факультет української філології, іноземних мов та соціальних комунікацій
Факультет української філології, іноземних мов та соціальних комунікацій
Постійне посилання на фонд
https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/4
Переглянути
Пошук
Підфонди та зібрання
За датою
За автором
За назвою
За темою
За галуззю
Пошук
Підфонди та зібрання
За датою
За автором
За назвою
За темою
За галуззю
2 результатів
Повернутись до результатів
Фільтри
Автор
search.filters.author.Задорожна, Ніна Олександрівна
Ключові слова
search.filters.subject.communicative competence
1
search.filters.subject.competence
1
search.filters.subject.dialogic character of speech
1
search.filters.subject.forms and methods of classes organization
1
search.filters.subject.of communication
Детальніше
Пошук ключового слова
Submit
Переглянути ключові слова каталог
Дата
Початкова
Кінцева
Submit
2011
2
Містить файли
2
Так
Скинути фільтри
Налаштування
Сортувати за
В порядку спадання дати додавання
Актуальність
У порядку збільшення за назвою
В порядку спадання дати видання
Результатів на сторінку
1
5
10
20
40
60
80
100
Пошук
Автор: search.filters.author.Задорожна, Ніна Олександрівна
×
Ключові слова: search.filters.subject.communicative competence
×
Засоби пошуку
Результати пошуку
Зараз показуємо
1 - 2 з 2
Документ
Спецсемінар з проблем формування комунікативно-професійної компетенції як форма підготовки студентів-філологів до педагогічної діяльності
(
РВВ КДПУ ім. В. Винниченка
,
2011
)
Задорожна, Ніна Олександрівна
Більше
(uk) У статті висвітлено досвід проведення спецсемінару зі студентами з проблем формування професійно-мовної компетенції філологів.
Більше
Документ
Формування комунікативної компетенції майбутнього вчителя української мови: лінгвопрагматичний аспект
(
КДПУ ім. В. Винниченка
,
2011
)
Задорожна, Ніна Олександрівна
Більше
(uk) У статті розглядаються професійно-комунікативні уміння, необхідні для створення майбутніми вчителями-філологами педагогічного дискурсу.
Більше