Навчальні видання каф-ри дошкільної та початкової освіти

Постійне посилання зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 17 з 17
  • Документ
    Слово про Вчителя – професора Мельничука Сергія Гавриловича
    (ТОВ «Рекламне агентство Р і К», 2011) Рацул, Анатолій Борисович
    Видання презентує віхи життя й натхненної праці професора, доктора педагогічних наук, заслуженого працівника освіти України, лауреата педагогічної премії імені В.О. Сухомлинського, завідувача кафедри педагогіки початкової освіти та соціальної педагогіки Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка Мельничука Сергія Гавриловича. З теплими спогадами та словами найщиріших вітань, побажань, захоплення і вдячності до ювіляра звертаються колеги, друзі, учні та всі, хто його любить та шанує.
  • Документ
    Педагогіка (дидактика)
    (2011) Омеляненко, В. Л.; Мельничук, Сергій Гаврилович; Омельяненко, Світлана Віталіївна
    У навчальному посібнику розглядаються основні теми теорії навчання, визначені завдання для самостійної роботи студентів і самоконтролю за рівнем засвоєння навчального матеріалу. Приділена певна увага опорним схемам, які допоможуть більш грунтовно засвоїти навчальний матеріал.
  • Документ
    Тестові завдання для модульної контрольної роботи з дисципліни «Риторика»
    (Кіровоградський юридичний інститут ХНУВС, 2010) Іліаді, Олександр Іванович
    (ua) Модульний контроль дозволяє виявити системні теоритико-практичні знання та вміння студентів/курсантів першого курсу з дисципліни «Риторика». Підсумковий контроль проводиться у вигляді контрольної роботи. Завдання для контрольної роботи охоплюють теми 1-2 теоретичного (лекційного) та 1-5 практичного курсу і включають 100 тестових питань, поділених на два тематичних блоки «Історія риторики» та «Поняттєвий апарат риторики». Максимальна кількість балів, яку студент/курсант може набрати при виконанні контрольної роботи. 100 балів (від 76 до 100 оцінка «5»), середня від 51 до 75 (оцінка «4»), мінімальна - 50 (оцінка «і»). Виконання контрольної роботи розраховано на 80 хв. Підсумкова контрольна робота виконується на спеціально віддрукованому бланку, що являє собою таблицю, до якої додається збірник тестових завдань. Студентам/курсантам необхідно підкреслити (чи по-іншому позначити) правильний варіант відповіді з чотирьох можливих. Порядок виконання завдань вільний.
  • Документ
    Розвиток мовлення молодших школярів засобами новітніх технологій
    (ПП «Центр оперативної поліграфії «Авангард», 2015) Живицька, Людмила Василівна; Горська, Олена Олександрівна; Кіндей, Леся Григорівна
    У навчально-методичному посібнику подано основні теоретичні аспекти сучасних технологій навчання мови та літературного читання в початковій школі; визначено дискусійне поле для обговорення опрацьованої літератури; запропоновано практичні завдання для усвідомлення специфіки впровадження кожної технології; уміщено питання за програмою курсу «Технології вивчення освітньої галузі «Мови і література» та список навчально-методичної літератури. Рекомендовано для студентів денної, заочної та екстернатної форм навчання факультету педагогіки та психології зі спеціальності «Початкова освіта», а також для вчителів початкової школи(навчання української мови(рідної) та російської(другої) і літературного читання).
  • Документ
    Практикум зі шкільного курсу математики. Ч. 2
    (Центр оперативної поліграфії «Авангард», 2013) Вдовенко, Вікторія Віталіївна
    В посібнику дається система вправ на вироблення навичок, необхідних для розв'язування завдань зі шкільного курсу математики. На початку кожної теми розміщено основні теоретичні відомості, а також розглядаються різні способи розв’язування основних типів задач. Далі дається система вправ, розташована в порядку зростання складності. Різноманітний набір вправ дає можливість використовувати цей посібник для самостійної роботи. Посібник буде корисним студентам фізико-математичних факультетів педагогічних університетів, а також учителям та учням старших класів загальноосвітніх шкіл.
  • Документ
    Практикум зі шкільного курсу математики. Ч. 1
    (Центр оперативної поліграфії «Авангард», 2014) Вдовенко, Вікторія Віталіївна
    В посібнику дається система вправ на вироблення навичок, необхідних для розв'язування завдань зі шкільного курсу математики. На початку кожної теми розміщено основні теоретичні відомості, а також розглядаються різні способи розв’язування основних типів задач. Далі дається система вправ, розташована в порядку зростання складності. Різноманітний набір вправ дає можливість використовувати цей посібник для самостійної роботи. Посібник буде корисним студентам фізико-математичних факультетів педагогічних університетів, а також учителям та учням старших класів загальноосвітніх шкіл.
  • Документ
    Методика навчання інформатики в початковій школі
    (Центр оперативної поліграфії "Авангард", 2016) Вдовенко, Вікторія Віталіївна
    (uk) В посібнику викладено основи методики навчання пропедевтичного курсу інформатики в початковій школі. Теоретичні відомості доповнені практичними завданнями для студентів. Посібник буде корисним студентам факультетів педагогіки і психології педагогічних університетів, а також учителям, які викладають інформатику в початковій школі.
  • Документ
    Математичні методи в психології
    (Центр оперативної поліграфії "Авангард", 2017) Вдовенко, Вікторія Віталіївна
    (uk) Посібник присвячено застосуванню математичних методів у психології. Посібник буде корисним студентам факультетів педагогіки і психології педагогічних університетів, а також практичним психологам.
  • Документ
    Комп’ютерні лабораторні роботи з геометрії у середовищі DG. 7 клас
    (КОІППО імені Василя Сухомлинського, 2006) Вдовенко, Вікторія Віталіївна
    (uk) Даний навчально-методичний посібник містить набір задач з елементарної геометрії та детальні вказівки до їх розв’язування за допомогою засобів комп’ютерного пакета DG. Призначений для вчителів математики, школярів, студентів математичних спеціальностей педагогічних вузів.
  • Документ
    Компетентнісний підхід у формуванні навчальної діяльності молодших школярів
    (Ексклюзив-Систем, 2014) Довга, Тетяна Яківна; Нікітіна, Олена Олександрівна
    Посібник містить навчально-дидактичні матеріали з курсу «Компетентнісний підхід у формуванні навчальної діяльності молодших школярів» (для освітньо-кваліфікаційного рівня «спеціаліст»): програму навчального предмета (за вимогами кредитно-модульної системи); розробки лекційних та практичних занять із викладом основних теоретичних положень; термінологічний словник основних понять, додатки.
  • Документ
    Загальнонавчальні уміння і навички: теорія та практика формування в учнів початкової школи
    (СІТІПРІНТ, 2013) Довга, Тетяна Яківна; Нікітіна, Олена Олександрівна
    Посібник присвячено проблемі формування загальнонавчальних умінь і навичок у педагогічній теорії і шкільній практиці, показано її трансформацію під впливом змін в освіті. Розкрито сутність понять "уміння вчитися" та "загальнонавчальні вміння і навички"; показано їх у структурі навчальної діяльності та ключової компетентності "вміння вчитися"; схарактеризовано основні загальнонавчальні уміння і навички учнів початкової школи. В посібнику вміщено дидактичні матеріали з формування в молодших школярів вміння самостійно вчитися на засадах компетентнісного підходу.
  • Документ
    Українська мова за професійним спрямуванням. Ч. 1
    (2016) Афанасьєва, Лариса Іванівна; Іліаді, Олександр Іванович
    (uk) Методичні рекомендації складено на основі програми з української мови за професійним спрямуванням. Подано структуру курсу, плани практичних занять та завдання до них, питання для самостійного опрацювання, основну та додаткову літературу, а також довідкові матеріали, що забезпечить теоретичну та практичну підготовку студентів із української мови за професійним спрямуванням, допоможе в оволодінні відповідним матеріалом при організації самостійної роботи, при підготовці до практичних занять, заліку та екзамену.
  • Документ
    Культура сучасного українського мовлення
    (Авангард, 2013) Афанасьєва, Лариса Іванівна; Жигора, Ірина Валеріївна
    (Uk) Посібник складено на основі програми із сучасної української мови і культури мовлення. У ньому подано структуру курсу, теми лекцій, плани практичних занять, список основної та додаткової літератури, завдання для самостійної та аудиторної роботи, тексти для редагування, що забезпечить теоретичну та практичну підготовку студентів із культури сучасного українського мовлення, допоможе в оволодінні відповідним матеріалом при підготовці до практичних занять, екзамену, при організації самостійної роботи.Методичні матеріали спрямовано на допомогу студентам в оволодінні мовними нормами, практичними навичками грамотного усного і писемного мовлення.Видання розраховано на студентів нефілологічних спеціальностей вищих навчальних закладів.
  • Документ
    Основи красномовства
    (2014) Афанасьєва, Лариса Іванівна
    У посібнику подається структура курсу ― "Основи красномовства", навчальна програма, теми та плани практичних занять, список основної та додаткової літератури, тематика рефератів та вимоги до їх підготовки, завдання для самостійної та аудиторної роботи.Методичні матеріали спрямовані на допомогу студентам у засвоєнні теоретичних основ красномовства та оволодіння практичними навичками ораторського мистецтва. Видання розраховане на студентів гуманітарних спеціальностей вищих навчальних закладів.
  • Документ
    Український дитячий фольклор. Фольклор народів світу для дітей : хрестоматія
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Федотова, Світлана Олександрівна; Федотова, Светлана Александровна
    Хрестоматія з курсу містить твори українського дитячого фольклору, твори фольклору народів світу для дітей, Біблійні легенди, міфи давньої Греції для розвитку і вдосконалення літературознавчих навичок студентів факультету педагогіки та психології. Хрестоматія призначена для використання на заняттях та для виконання студентами самостійної роботи.