Наукові видання каф-ри перекладу, прикладної та загальної лінгвістики

Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/12

Переглянути

collection.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 8 з 8
  • Ескіз
    Документ
    Professional preparation of teachers in the usa and in ukraine: comparative analysis
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Shandruk, Svitlana Ivanivna; Шандрук, Світлана Іванівна; Шандрук, Светлана Ивановна
    (uk) Інтеграція України в міжнародний освітній простір, потреба у вивченні й упровадженні міжнародного досвіду у сферу професійної підготовки вчителів вимагає порівняльних досліджень і аналізу американського досвіду підготовки вчителів. Позитивний досвід високоякісної професійної підготовки американських вчителів корелює з конкретними завданнями модернізації національної освіти, відкриває нові джерела інновацій, управління та вдосконалення додипломної та післядипломної педагогічної освіти в Україні.
  • Ескіз
    Документ
    Reforming of teachereducation: adaptation of international experience
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Шандрук, Світлана Іванівна; Шандрук, Светлана Ивановна; Shandruk, Svitlana Іvanivna
    (uk): Розбудова незалежної Української держави пов’язана з формуванням нового суспільства, перетворенням усіх суспільних інститутів. Подальша трансформація суспільних відносин, їх загальна модернізація на шляху до демократизації неможлива без реформування системи освіти. Проблема узгодження національної системи освіти з визнаними світовими та європейськими нормативами має глобальний характер, оскільки її розв’язання безпосередньо впливає на формування професійних педагогічних кваліфікацій.
  • Ескіз
    Документ
    Система професійної підготовки ефективного вчителя з використанням інноваційних технологій у США
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Шандрук, Світлана Іванівна; Шандрук, Светлана Ивановна; Shandruk, Svitlana
    (uk) У статті вивчається проблема пошуку ефективних шляхів забезпечення необхідних і достатніх умов для вдосконалення процесу професійної підготовки вчителів, здатних до творчої організації всіх ланок особистісно-зорієнтованого педагогічного процесу, до самореалізації, до виконання нового соціального замовлення адаптації людини до життя за конкурентних умов сучасного суспільства з використанням інноваційних технологій.
  • Ескіз
    Документ
    Забезпечення якості професійної підготовки вчителів у системі післядипломної освіти США
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Шандрук, Світлана Іванівна
    (uk) У статті розглядається проблема якості професійної підготовки вчителів у США; аналізуються різні аспекти сучасного забезпечення якості професійної підготовки вчителя; вивчається ефективність управління якістю підготовки вчительських кадрів.
  • Ескіз
    Документ
    Проблема якості професійної підготовки американських вчителів
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Лисенко, Людмила Олександрівна
    У статті розглядається проблема якості професійної підготовки вчителів у США: аналізуються різні аспекти сучасного забезпечення якості професійної підготовки вчителя (контроль, допомога, оцінювання, атестація); вивчається ефективність управління якістю підготовки вчительських кадрів як в університетах США, так і в системі післядипломної освіти.
  • Ескіз
    Документ
    Зміст програм підготовки вчителів у системі вищої педагогічної освіти США
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Шандрук, Світлана Іванівна
    У статті досліджуються проблеми професійної підготовки вчителів середньої школи; аналізується зміст програми підготовки вчителів в університетах Сполучених Штатів; вивчаються альтернативні тенденції пошуку наукового підходу до професійної підготовки вчителів; досліджуються шляхи модернізації педагогічних освітніх програм.
  • Ескіз
    Документ
    Реалізація освітніх парадигм в американській системі педагогічної освіти
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Шандрук, Світлана Іванівна
    Особливістю системи професійної підготовки педагогічних кадрів у Сполучених Штатах Америки є існування і взаємодія різних поглядів, концепцій, моделей. У статті вивчаються особливості змісту професійної підготовки вчителів середньої школи в університетах США; аналізуються шляхи реалізації парадигм педагогічної освіти (поведінкової, особистісної, конструктивістської, рефлексивної).
  • Ескіз
    Документ
    Проблема ефективної діяльності вчителя середньої школи у США
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Шандрук, Світлана Іванівна
    У статті вивчається проблема пошуку ефективних шляхів забезпечення необхідних і достатніх умов для вдосконалення процесу професійної підготовки вчителів, здатних до творчої організації всіх ланок особистісно-зорієнтованого педагогічного процесу, до самореалізації, до виконання нового соціального замовлення адаптації людини до життя за конкурентних умов сучасного суспільства.