Наукові видання каф-ри перекладу, прикладної та загальної лінгвістики

Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/12

Переглянути

collection.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Digitalization as the qualitative characteristic of teaching foreign languages: theoretical approach
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Chernionkov, Yaroslav Olexandrovych; Черньонков, Ярослав Олександрович; Черненков, Ярослав Александрович
    (uk) Це дослідження було проведено для визначення, окреслення основних характеристик, вдосконалення, психолого-педагогічної основи понять «діджиталізація», «діджиталізація вивчення іноземних мов» у вищих педагогічних навчальних закладах. Автором було досліджено, проаналізовано провідну роль та концептуальний вплив цифрового напрямку освіти у підготовці майбутніх високваліфікованих професіоналів у галузі педагогічної освіти.
  • Ескіз
    Документ
    Digitalization as the qualitative characteristic of teaching foreign languages: theoretical approach
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Chernionkov, Yaroslav Olexandrovych; Черньонков, Ярослав Олександрович; Черненков, Ярослав Александрович
    (uk) Це дослідження було проведено для визначення, окреслення основних характеристик, вдосконалення, психолого-педагогічної основи понять «діджиталізація», «діджиталізація вивчення іноземних мов» у вищих педагогічних навчальних закладах. Автором було досліджено, проаналізовано провідну роль та концептуальний вплив цифрового напрямку освіти у підготовці майбутніх високваліфікованих професіоналів у галузі педагогічної освіти.
  • Ескіз
    Документ
    The role of profile schools in the process of individualization of professional training of a future teacher of foreign languages
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2021) Chernionkov, Yaroslav Olexandrovych; Черньонков, Ярослав Олександрович
    (ua) Це дослідження було проведено для визначення, окреслення основних характеристик вдосконалення психолого-педагогічної основи понять «профільна школа», «профільна школа з іноземної мови» у середніх педагогічних навчальних закладах та закладах вищої освіти. Автором було досліджено, проаналізовано провідну роль та концептуальний вплив профільного напрямку освіти у підготовці майбутніх високваліфікованих професіоналів у галузі педагогічної освіти з іноземних мов. Було зазначено, що профільне навчання іноземної мови – це цілеспрямована підготовка учнів до подальшої навчальної і/або професійної діяльності, пов’язаної з використанням іноземної мови як об’єкта майбутньої (професійної) діяльності або як засобу професійної комунікації. Профілізація школи на сьогоднішній день є одним із важливих напрямів модернізації української загальної освіти.