Наукові видання каф-ри перекладу, прикладної та загальної лінгвістики

Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/12

Переглянути

collection.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Professional preparation of teachers in the usa and in ukraine: comparative analysis
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Shandruk, Svitlana Ivanivna; Шандрук, Світлана Іванівна; Шандрук, Светлана Ивановна
    (uk) Інтеграція України в міжнародний освітній простір, потреба у вивченні й упровадженні міжнародного досвіду у сферу професійної підготовки вчителів вимагає порівняльних досліджень і аналізу американського досвіду підготовки вчителів. Позитивний досвід високоякісної професійної підготовки американських вчителів корелює з конкретними завданнями модернізації національної освіти, відкриває нові джерела інновацій, управління та вдосконалення додипломної та післядипломної педагогічної освіти в Україні.
  • Ескіз
    Документ
    Reforming of teachereducation: adaptation of international experience
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Шандрук, Світлана Іванівна; Шандрук, Светлана Ивановна; Shandruk, Svitlana Іvanivna
    (uk): Розбудова незалежної Української держави пов’язана з формуванням нового суспільства, перетворенням усіх суспільних інститутів. Подальша трансформація суспільних відносин, їх загальна модернізація на шляху до демократизації неможлива без реформування системи освіти. Проблема узгодження національної системи освіти з визнаними світовими та європейськими нормативами має глобальний характер, оскільки її розв’язання безпосередньо впливає на формування професійних педагогічних кваліфікацій.
  • Ескіз
    Документ
    Система професійної підготовки ефективного вчителя з використанням інноваційних технологій у США
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Шандрук, Світлана Іванівна; Шандрук, Светлана Ивановна; Shandruk, Svitlana
    (uk) У статті вивчається проблема пошуку ефективних шляхів забезпечення необхідних і достатніх умов для вдосконалення процесу професійної підготовки вчителів, здатних до творчої організації всіх ланок особистісно-зорієнтованого педагогічного процесу, до самореалізації, до виконання нового соціального замовлення адаптації людини до життя за конкурентних умов сучасного суспільства з використанням інноваційних технологій.