Наукові видання каф-ри перекладу, прикладної та загальної лінгвістики
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/12
Переглянути
7 результатів
collection.search.results.head
Документ Scientific-methodical ensuring of individualizationof professional training of future foreign language teachers: criteria and indicators(Видавець Лисенко В. Ф., 2017) Chernionkov, Yaroslav Oleksandrovych; Черньонков, Ярослав Олександрович(uk) У статті здійснено психолого-педагогічний аналіз змісту понять «критерій», «критерій індивідуалізації професійної підготовки майбутнього вчителя іноземних мов» у процесі професійної підготовки у вищих навчальних педагогічних закладах. Автором було ґрунтовно досліджено зміст та структуру даного поняття; подано власне визначення; запропоновано власно створену систему критеріїв та показників індивідуалізації професійної підготовки саме вчителя іноземних мов; було зазначено, що структура індивідуалізації професійної підготовки майбутнього вчителя іноземних мов може відбуватися в єдності наступних взаємопов’язаних критеріїв: особистісного, пізнавально-орієнтовного, діяльнісно-рефлективного, контрольно-прогностичного, творчо-продуктивного. В рамках докторського дисертаційного дослідження було проведено черговий етап педагогічного експерименту (критерії та показники індивідуалізації) в умовах спеціально створеного середовища.Документ Participation in socially beneficial activity: a prerequisite for effective professional training of future foreign language teachers(КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Chernionkov, Yaroslav Oleksandrovych; Черньонков, Ярослав Олександрович; Чернёнков, Ярослав Александрович(ru) Данное исследование было проведено с целью определения и апробации основных типов общественно-полезной деятельности студентов на первых курсах обучения на факультетах иностранных языков высших учебных заведений и является важным этапом подготовки диссертационного исследования. В частности, был проведен подробный теоретический и обширный практический анализ различных видов исследуемой деятельности студентов в процессе профессиональной подготовки.Документ Професійна підготовка майбутнього вчителя іноземних мов: інноваційний аспект(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Черньонков, Ярослав Олександрович(uk) У статті розглянуто кілька шляхів організації професійної підготовки майбутнього вчителя іноземних мов у процесі інноваційності сучасної освіти.Документ Професійна підготовка вчителя у процесі індивідуалізації професійної освіти (теоретичний аспект)(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Черньонков, Ярослав Олександрович(uk) У даній статті зроблено першу спробу аналізу професійної підготовки вчителя у процесі ндивідуалізації професійної освіти у вищому педагогічному навчальному закладі.Документ The role of the multimedia in the process of individualization of the professional training of the future teacher of foreign languages(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Черньонков, Ярослав Олександрович; Chernonkov, Jaroslav(uk) У статті розглядаються деякі шляхи вдосконалення процесу індивідуалізації професійної підготовки майбутнього вчителя іноземних мов у вищих педагогічних навчальних закладах через впровадження мультимедійних засобів:інформаційно-комунікаційні технології, мультимедійні підручники-посібники, інтерактивні дошки, Інтернет пошта. Автором проведено експеримент з метою виявлення впливу досліджуваних засобів на покращення якості професійної підготовки майбутнього спеціаліста у галузі іноземних мов.Документ Науково-дослідна робота майбутніх учителів іноземних мов у процесі індивідуалізації їхньої професійної підготовки(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Черньонков, Ярослав Олександрович(UA) У статті розглядаються деякі теоретико-методологічні аспекти науково-дослідницької діяльності у процесі індивідуалізації професійної підготовки майбутніх вчителів іноземних мов у ВНЗ.Документ Експериментальна складова індивідуалізації професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Черньонков, Ярослав ОлександровичУ статті розглядаються деякі експериментальні шляхи дослідження процесу індивідуалізації професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов у ВНЗ (на прикладі Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка та Чорноморського державного університету імені Петра Могили (м. Миколаїв).