Наукові видання каф-ри перекладу, прикладної та загальної лінгвістики
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/12
Переглянути
5 результатів
collection.search.results.head
Документ До питання формування готовності майбутніх фахівців з інформаційних технологій до професійної діяльності(2023) Капітан, Тетяна Анатоліївна(ua) Проблеми підготовки IT- фахівців постійно перебувають у полі зору сучасного інформаційного суспільства, що засвідчує загальний тренд затребуваності IT-вців у всіх сферах людської діяльності. У сучасних умовах життєдіяльності суспільства спостерігаються швидкі темпи зростання вимог до професійності майбутніх фахівців, однак освітня галузь значно відстає в підготовці кадрів через стрімкий розвиток цифрових технологій і засобів IT-індустрії. З огляду на це проблема професійної підготовки висококваліфікованих, компетентних фахівців у галузі інформаційних технологій є актуальною і спонукає до дослідження стратегії формування готовності майбутніх фахівців з інформаційних технологій до умов їхньої професійної діяльності. Одним з пріоритетних напрямів удосконалення професійної підготовки фахівців у закладах вищої освіти є впровадження в освітній процес інформаційних технологій. Усталена практика впровадження засобів інформаційних технологій в освітній процес передбачає їх використання передовсім у вивченні технічних дисциплін. Застосування в освітньому процесі нових для студента професійних систем дозволяє розширити уявлення майбутнього фахівця про можливості використання комп’ютерних систем у професійній діяльності. Для успішного розвитку математичних компетенцій у студентів ЗВО економічного профілю слід упроваджувати інформаційно-комунікаційні технології навчання. Постійне розширення можливостей інформаційно-комунікаційних технологій відкриває нові перспективи для впровадження дистанційної форми навчання у вищу професійну освіту, дозволяє формувати фахові компетенції студентів та потребує розвиненого комп’ютерного навчально-методичного забезпечення. Стрімкий розвиток інформаційно-комунікаційних технологій протягом останнього десятиріччя принципово змінив форми взаємодії в суспільстві загалом та в освітньому просторі зокрема. Прикладом того є численні соціальні мережі, електронна комерція, спілкування засобами Skype, e-mail тощо. Окрім того, розвинулася принципово нова технологія навчання E-learning, яку в Україні найчастіше називають дистанційним навчанням. (en) The problems of IT specialists training are constantly in the field of vision of the modern information society, which proves the general trend of demand for IT specialists in all the areas of human activity. In the modern life conditions of society, there is a rapid rate of the growth in the requirements for the professionalism of the future specialists. However the educational sector lags far behind in the training of personnel due to the rapid development of the digital technologies and IT industry tools. According to these factors, the problem of the professional training for the highly qualified, competent specialists in the field of information technologies is relevant and it prompts the research into the strategy of forming the readiness of the future specialists in the area of information technologies for the conditions of their professional activity. One of the priority directions for improving the professional training of the specialists in the institutions of higher education is the introduction of the information technologies into the educational process. The established practice of introducing the information technology tools into the educational process involves their use primarily in the study of the technical disciplines. The use of the professional systems, which are new for the students in the educational process, allows to expand the future specialist's understanding of the possibilities of using computer systems in the professional activities. For the successful development of the mathematical competences among the students of the higher education institutions of economic profile, the information and communication technologies of education should be implemented. The constant expansion of the possibilities of information and communication technologies opens up the new perspectives for the introduction of distance learning in higher professional education, it allows the formation of the professional competences of the students and requires advanced computer educational and methodological support. The rapid development of information and communication technologies during the last decade fundamentally changed the forms of the interaction in society in general and in the educational space in particular. The examples of this are the numerous social networks, e-commerce, communication via Skype, e-mail, etc. In addition, a fundamentally new technology of E-learning, which in Ukraine is most often called the distance learning, has been developed.Документ English for mathematicians(ФОП Піскова М. А., 2023) Капітан, Тетяна Анатоліївна; Лелека, Тетяна ОлександрівнаДокумент Використання методу проєктів у процесі формування іншомовної комунікативної компетентності студентів(ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2021) Капітан, Тетяна Анатоліївна; Kapitan, Tetiana Anatoliivna(ua) У статті розглянуто проєктні технології навчання; проаналізовано специфіку проєктного методу навчання та його особливості; проєктні технології як принцип організації освітньої діяльності; глибинну суть проєктної технології; представлено проєктні технології як органічне поєднання багатьох освітніх технологій.Документ English for students of computer and it – technologies(ФОП Піскова М. А., 2021) Капітан, Тетяна Анатоліївна; Лелека, Тетяна ОлександрівнаНавчально-методичний посібник розроблено відповідно до програми навчальної дисципліни «Іноземна мова» для студентів закладів вищої освіти, які здобувають підготовку за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра Спеціальність 014.09 Середня освіта (Інформатика) Освітня програма Середня освіта (Інформатика та Математика) Спеціальність 122 Комп’ютерні науки Освітня програма Комп’ютерні науки (Програмування та адміністрування). Упровадження навчально-методичного посібника з іноземної мови (англійської) за професійним спрямуванням передбачено для студентів факультету математики, природничих наук та технологій. Мета пропонованої праці – забезпечити засвоєння студентами водночас із загальновживаною лексикою й повсякденними розмовними виразами, які, безумовно, важливі для фахівців будь-якої галузі, також спеціальної лексики; вироблення навичок читання фахових текстів; підвищення рівня усного та писемного мовлення завдяки повторенню граматичних структур і моделей. Матеріали посібника викладено згідно з програмою вивчення іноземної мови у ЗВО і вимогами кваліфікаційного рівня. У змісті навчально-методичного посібника подано десять тем, у яких студентам запропоновано матеріали для вдосконалення усного мовлення, читання, письма. В опрацюванні кожної теми передбачено індивідуальну роботу. Структура всіх тем однотипна, що дозволяє студентам планувати свій робочий час. Лаконічність і доступність наведеного матеріалу дає змогу швидко, без зайвих зусиль усвідомити специфіку кожного завдання. Матеріал, викладений у посібнику, дозволяє активізувати пізнавальну діяльність студентів у процесі вивчення дисципліни; мотивувати їх до підвищення рівня володіння фаховою іноземною мовою; вивільнити час для практичної підготовки.Документ Комунікативна спрямованість освітнього процесу в навчанні іноземних мов(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2021) Капітан, Тетяна Анатоліївна; Kapitan, Tetiana Anatoliivna(ua) У статті розглянуто комунікативну спрямованість освітнього процесу; комунікативний метод та його принципи; іншомовну комунікативну компетенцію учнів; комунікативний підхід під час вивчення іноземних мов; принцип комунікативної (мовленнєвої) спрямованості навчання; провідну технологію навчання іноземних мов; основні принципи сучасних методів; пошук нових форм та методів організації освітнього процесу.