Наукові видання каф-ри інформатики та інформаційних технологій
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/140
Переглянути
3 результатів
Фільтри
Налаштування
Search Results
Документ Інформаційно-комунікаційні технології: лабораторні роботи(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2021) Дроговоз, Наталія Анатоліївна; Матяш, Вікторія ВолодимирівнаДокумент Формування цифрових компетентностей у студентів педагогічних спеціальностей(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Дроговоз, Наталія Анатоліївна; Дроговоз, Наталья Анатольевна; Drohovoz, Nataliia Anatoliivna; Матяш, Вікторія Володимирівна; Матяш, Виктория Владимировна; Matiash, Viktoriia Volodymyrivna(uk) У статті розглянуто проблему підготовки студентів педагогічних спеціальностей та підвищення якості освіти шляхом формування цифрових компетентностей. На основі аналізу науково-методичної літератури досліджено сучасні тлумачення поняття цифрових компетентностей. Особлива увага була приділенадокументу для країн ЄС «Рамка цифрової компетентності для громадян 2.1» (Digital Competence Framework for Citizens 2.1, «DigComp 2.1», 2017). У цьому документі представлена концептуальна еталонна модель цифрових компетентностей, що необхідні сучасній людині для особистісного розвитку, навчання, самореалізації, соціальної інтеграції та працевлаштування. У статті описано досвід формування цифрових компетентностей за «DigComp 2.1» на прикладі навчального проекту «Штучний інтелект», що є складовою навчальної дисципліни «Інформаційно-комунікаційні технології» для студентів І курсу. Детальний аналіз проектної діяльності студентів показав, що використання цифрових середовищ (вікі-сайт) та сучасних методик навчання дозволяє ефективно формувати цифрові компетентності.Документ Досвід навчання елементів комп’ютерного моделювання майбутніх учителів фізики(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Дроговоз, Наталія Анатоліївна; Присяжнюк, Олена Віталіївна; Рєзіна, Ольга Василівна(UA) У статті розглянуто досвід навчання комп’ютерного моделювання майбутніх учителів фізики. Наведено приклади задач, при розв’язуванні яких можливе використання комп’ютерного моделювання.