Наукові видання каф-ри інформатики та інформаційних технологій
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/140
Переглянути
Документ Використання змішаного навчання на заняттях з вищої математики(КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Болілий, Василь Олександрович; Маркова, Вікторія Анатоліївна; Матвєєва, Світлана Анатоліївна; Болилый, Василий Александрович; Маркова, Виктория Анатольевна; Матвеева, Светлана Анатольевна; Bolilyi, Vasyl; Markova, Victoria; Matveyeva, Svitlana(uk) Стаття присвячена опису моделі змішаного навчання в Кіровоградському машинобудівному коледжі ЦНТУ, яка реалізована засобами навчального середовища Moodle. Представлено практичний досвід з реалізації змішаного навчання на заняттях з вищої математики. Відзначено переваги цієї освітньої технології. При використанні змішаної технології навчання спостерігається позитивний педагогічний ефект, зокрема, в умовах відкритої освіти поліпшується засвоєння навчального матеріалу студентами, які мають можливість керувати своєю навчальною діяльністю. Змішане навчання дає змогу розвивати самодисциплінованість, самостійність і творче мислення студентів. Мета статті – розглянути приклад реалізації змішаного навчання на заняттях з вищої математики. Для досягнення мети використані теоретичні (вивчення, аналіз, систематизація, порівняння та узагальнення наукової літератури з проблеми дослідження дослідження), емпіричні (спостереження за педагогічним процесом, педагогічний експеримент) і статистичні (математичне опрацювання отриманих даних для доведення достовірності результатів педагогічного експерименту) методи дослідження. Визначено конкретні завдання викладача для ефективного використання моделі змішаного навчання студентів.Документ Реалізація ідей змішаного навчання засобами вікі- курсів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Болілий, Василь Олександрович; Копотій, Вікторія Володимирівна; Болилый, Василий Александрович; Копотий, Виктория Владимировна; Bolilyi, Vasyl; Kopotiy, Viktoriia(uk) Стаття присвячена опису моделі змішаного навчанняу КДПУ, що реалізована засобами відкритого освітнього сайту Вікі-КДПУ, а саме, змішаними курсами, які утворюються залученням у традиційний навчальний процес вікі-курсів. У статті розглядається змішаний курс, що побудований на застосуванні вікі-курсів у освітньому процесі університету, висвітлюється на прикладі дисципліни «Інформаційно-комунікаційні технології в освіті» для студентів напряму підготовки «01 Освіта» освітньо -кваліфікаційного рівня «бакалавр». Під час проведення дослідження використовувалися такі методи: аналіз теоретичних джерел, досвіду практичної реалізації змішаних курсів; узагальнення та систематизація прикладів застосування електронних навчальних курсів; педагогічний екс перимент. Змішані курси дозволяють викладачам побудувати гнучкий, відкритий і прозорий процес навчання, який розширює освітні можливості студентів та сприяєформуванню у них умінь використовувати ІКТ у майбутній професійній діяльності.