Наукові видання каф-ри інформатики та інформаційних технологій
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/140
Переглянути
Документ Автоматизована система обліку «Axim»(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Болілий, Василь Олександрович; Болилый, Василий Александрович; Bolilyj, Vasyl Oleksandrovych(uk) Стаття детально описує процес створення програмного продукту «AXIM» від моменту аналізу предметної області, проектування системи до практичної реалізації та готових функцій для взаємодії користувачів з системою. Основним призначенням програмного продукту є роздрібний продаж наявних товарів, як наслідок фіксація чеків, замовлень та повернень клієнтів, автоматизована система обліку, аудиту, контролю та статистичного аналізу. Автоматизована система обліку «AXIM» (АКСІМ) може виводити статистичну інформацію, звітність (різні види накладних, чеки), замовлення (який продукт та наскільки часто замовляють, скільки відмов клієнтам); кількість нових клієнтів, постачальників тощо.Документ Використання інноваційних практик у вищій школі: сутність та управління(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Болілий, Василь Олександрович; Bolilyj, Vasyl Oleksandrovych; Болилый, Василий Александрович; Дмитрук, Віталій Іванович; Dmytruk, Vitalii Ivanovych; Дмитрук, Виталий Иванович; Кушнарьов, Валерій Володимирович; Kushnarov, Valerii Volodymyrovych; Кушнарев, Валерий Владимирович(uk) У статті проаналізовано інноваційні процеси у закладах вищої освіти, їх регулювання управлінськими механізмами. Аналіз ґрунтується на вивченні соціальної структури, історичному та системному методах пізнання. Здійснена спроба презентації інноваційних практик як соціального феномену сучасності, зумовленого рівнем духовної культури. Обґрунтовані компоненти поліструктурної системи педагогічної інноватики, виокремлені поняття «новація» та «інновація», відстежується тринітарний характер інноваційного процесу, проводиться практична думка щодо культивації за сучасної постмодерності особистісно-орієнтованої педагогічної парадигми. Узагальнені деякі зразки інтеграції в системі «освіта – наука – виробництво – бізнес», висвітлені труднощі комерціалізації інноваційних процесів у інших закладах вищої освіти. Указані деякі модерні тенденції та явища у вищій школі, перспективи підвищення ефективності інноваційних практик та конкурентоспроможності їх продукції на ринку.