Наукові видання каф-ри природничих наук і методик їхнього навчання

Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/152

Переглянути

collection.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Трудова підготовка дітей у шкільних закладах України (ХІХ ст.)
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Калініченко, Надія Андріївна; Калиниченко, Надежда Андреевна; Kalinichenko, Nadezhda Andreevna
    (ua) У статті розкриваються процеси становлення та розвитку трудової підготовки дітей у шкільних закладах України у XIX столітті. У першій половині ХІХ століття відбулися реформи, які сприяли державній монополізації шкільної справи. Прийняті документи окреслили основні ланки в системі освіти і закріпили її становий характер. У 70-80-их роках у школах вводилися необов’язкові предмети – праця, співи. Земські діячі сприяли тому, щоб школи стали для селян джерелом корисних практичних знань з домогосподарства, ремесел, агрономії, городництва, садівництва тощо. Наприкінці ХІХ століття у багатьох школах України праця викладалася як необов’язковий предмет. У Херсонській губернії та її повітах у земських школах вивчали різні ремесла. У початкових школах з видів праці майже половина відводилась на рукоділля – 45,9%, на садівництво і городництво – 23,4% та 17,4%. На такі види праці, як бджільництво і шовківництво, – відповідно 4,6% та 3,7%. На ручну працю, бондарське, столярне та швейне ремесло припадало від 2,3% до 0,5%. У декількох школах викладалося виноградарство.
  • Ескіз
    Документ
    Провідна роль задач при вивченні розділу «Електричні явища. Електричний струм» учнями основної школи
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Донець, Наталія Володимирівна; Донец, Наталия Владимировна; Donets, Natalia; Донець, Ігор Петрович; Донец, Игорь Петрович; Donets, Igor
    (uk) В основній школі закладаються основи фізичного пізнання світу: учні опановують суть основних фізичних понять i законів, оволодівають науковою термінологією, основними методами наукового пізнання та алгоритмами розв’язування фізичних задач, на основі яких розвиваються експериментаторські вміння i дослідницькі навички. Мета статті розглянути методику формування вмінь учнів розв’язувати задачі з фізики при вивченні розділу «Електричні явища. Електричний струм».